فرماندار تفت :
فرماندار شهرستان تفت از تشدید نظارت بر روی ساخت و ساز در حریم رودخانه از سوی آب منطقه‌ای، بخشداری و دهیاری‌ها خبر داد.
کد خبر: ۷۳۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 10 April 2019

محمد محامدی فرماندار شهرستان تفت با تاکید بر تشدید نظارت بر ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها گفت: در سیل اخیر بیشترین نگرانی از تخریب ساخت و ساز‌های حریم رودخانه‌ها بود که نیاز است آب منطقه‌ای، بخشداران و دهیاران قاطعانه برخورد لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی با اشاره به پاکسازی مسیر رودخانه‌ها در این شهرستان، افزود: خوشبختانه در سال ۹۷ پاکسازی مسیر رودخانه‌های فصلی شهرستان در دستور کار قرار گرفت و بیشتر رودخانه‌های شهرستان پاکسازی شد و نیاز است هر سال این اقدام انجام شود تا در مواقع بروز سیل با مشکلات و نگرانی کمتری روبرو باشیم.

محامدی باتوجه به حضور فعال بخشداران، مدیران دستگاه‌های ذی ربط و دهیاران در بارندگی‌های اخیر که سبب شد با بحران روبه رو نشویم، ادامه داد: دهیاران با توجه به شناخت خوب از مناطق ماموریت خود، توانستد به خوبی مدیران شهرستان را برای جلوگیری از بحران یاری کنند.

فرماندار شهرستان تفت از ارزیابی خسارت سیل و روان آب به زودی در شهرستان تفت خبر داد و افزود: در اسرع وقت خسارات سیل برآورد و به مدیریت بحران استان ارائه می‌شود که خوشبختانه عملیات بهسازی مسیر‌های روستایی و تعمیر قنوات آسیب دیده نیز شروع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار