همزمان با سوم شعبان و سالروز میلاد امام حسین (ع) که روز پاسدار نامگذاری شد، در مراسمی عصر روز سه شنبه از تعدادی پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد تجلیل شد.
کد خبر: ۷۳۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 10 April 2019

فرماندار بهاباد در این مراسم گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امتداد حرکت تاریخی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.
محمد مهدی خانی زاده بهابادی با حضور در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از پاسداران این ناحیه که در برقراری نظم، امنیت و فعالیت در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی زحمات زیادی می کشند با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از آنان تجلیل کرد.
وی تصریح کرد: پاسداران بارها در عمل نشان دادند که حافظ انقلاب هستند و چنان درس عبرتی به دشمنان داده اند که تا ابد در حافظه تاریخ ماندگار شد ، امنیت و آرامش کشور را تضمین کردند.
وی گفت : امروز سپاه پاسداران مجموعه ای از وظایف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را بر عهده دارد که در مسیر خدمت به نظام اسلامی انجام می دهند.
خانی زاده خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج همواره در عرصه های مختلف جهادی عمل کردند و امروز نیز شجره طیبه بسیج در کشور های اسلامی دیده می‌شود.
همچنین سرهنگ پاسدار سعید دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از حمایت های مجموعه فرمانداری بهاباد از سپاه تشکر کرد و گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط این نهاد مردمی را توضیح داد .
مرکز شهرستان 20 هزار نفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی استان یزد قرار دارد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار