امام‌ جمعه یزد گفت: تحقق شعار « رونق تولید» که توسط مقام معظم رهبری در پیام نوروزی برای سال 98 انتخاب شد به همت و برنامه‌ریزی مسئولان و همکاری مردم بستگی دارد.
کد خبر: ۷۳۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 10 April 2019

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار اعضای شورای عالی قضایی استان افزود: نامگذاری سالانه توسط مقام معظم رهبری بسیار دقیق و تعیین‌کننده است.
وی ادامه داد: برای تحقق اوامر معظم له باید مردم و مسئولان با همدلی و همکاری هم در راستای شعار امسال که نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد فعالیت کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تصریح کرد: مشارکت مردم درصحنه و همکاری با مدیران باید محور فعالیت‌ها در اجرایی شدن اهداف انقلاب اسلامی و تحقق شعار سال شود.
ناصری یزدی تصریح کرد: اگر تولید به رونق برسد و توصیه‌های اخیر مقام معظم رهبری در این میدان مهم تحقق یابد بسیاری از مشکلات حل و توطئه اقتصادی دشمنان نقش بر آب می‌شود.
همچنین رئیس‌کل دادگستری یزد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به رونق تولید گفت: باید این نامگذاری با برنامه‌ریزی و عزم جدی مسئولان در عمل اجرایی شود.
محمدرضا حبیبی افزود: رونق تولید برای مردم و کشور بسیار ضروری است و نقش اساسی در ایجاد اشتغال و خدمت به میهن اسلامی دارد.
وی تصریح کرد: داشتن روحیه انقلابی و مدیریت جهادی نیاز مبرم برای تمام برنامه‌ها در نظام اسلامی به‌خصوص رونق تولید و فعالیت‌های فرهنگی دارد.
رئیس‌کل دادگستری یزد به نقش دستگاه قضایی در رونق تولید اشاره کرد و یادآور شد: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل‌شده است.
حبیبی خاطرنشان کرد: در این خصوص جلسه‌های خوبی با حضور اعضا تشکیل شد و باید امسال با درایت و قوت بیشتر برای تحقق اهداف تلاش شود.
وی تصریح کرد: برای تحقق رونق تولید و اجرای اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری دستگاه قضایی با جدیت وظایف خود را انجام می‌دهد.
این مسئول قضایی به اهمیت نظارت و ایستادگی در برابر فساد تأکید کرد و افزود: دستگاه قضا باقدرت در برابر فساد و سوءاستفاده کنندگان کوتاه نخواهد آمد.
حبیبی تصریح کرد: همکاری مردم و مسئولان برای رسیدن به اهداف عالیه نظام اسلامی در عرصه تولید و اشتغال یک ضرورت است.
در این دیدار اعضا بر پیگیری برای تحقق توصیه‌های مقام معظم رهبری برای رونق تولید بافرهنگ سازی و همکاری بخش‌های مختلف تأکید کردند.
یک دهه تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مفاهیم اقتصادی و نامگذاری سال‌های شمسی نشان از اهمیت این مفاهیم و رسالت ملی همه ایرانیان برای اهتمام ویژه به آن‌ها دارد.
به گزارش ایرنا، همزمان با آغاز سال جدید خورشیدی در ایران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به سیاق دو دهه گذشته در نامگذاری سال‌ها، سال 1398 را « رونق تولید» نامگذاری کردند.
ایشان در این زمینه تأکید کردند: «مسئله تولید به نظر من مسئله‌ محوری امسال است؛ لذا من شعار را امسال این قراردادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا کند.»
استان یزد با سه هزار و 600 واحد صنعتی چهارمین استان صنعتی و دومین استان معدنی کشور محسوب می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار