كمك‌‌هاي مردم استان يزد در قالب یک دستگاه تریلر و هفت کامیون از طرف کمیته امداد به مناطق سیل‌زده ارسال شد.
کد خبر: ۷۳۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 10 April 2019

«غلامرضا مشعلچی» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد در اين باره گفت: یک میلیارد و 800 میلیون تومان کمک نقدی و کالایی مردم استان یزد از طریق کمیته امداد به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد كه از این میزان کمک‌ها مبلغ 100 میلیون تومان نقدی و مابقی کالايي بوده است.

وی افزود: 11 هزار تخته پتوي نفیس، 23 تن آرد، پنج‌تن برنج و مقادیر متنوعی نان خشک، آب‌معدنی، ماکارونی، کنسرو، تن ماهی، لوازم بهداشتی، شیر خشک، حلواارده، قند، حبوبات، رب گوجه و روغن در قالب یک دستگاه تریلر و هفت کامیون از طرف کمیته امداد به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

معاون كميته امداد استان ادامه داد: با توجه به سیل ویرانگری که بسیاری از نقاط کشور را در برگرفت، هم‌وطنان با مشکل جدی مواجه شدند و کمیته امداد همسو با سازمان‌های کمک‌رسان دیگر فعالیت خود را آغاز کرد و در استان یزد کمک‌های اهدایی مردم دریافت و به سمت استان‌های خسارت‌دیده هدایت شد.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار استان یزد همچنان می‌توانند به اهدای کمک‌های خود به سیل‌زدگان ادامه دهند، مواد غذایی و پوشاک نیاز اولیه آنان است.

مشعل‌چی با بیان این که دفاتر و پایگاه‌های این نهاد آماده دریافت کمک‌ها هستند، گفت: پایگاه اصلی کمیته امداد واقع در میدان امام حسین(ع) به ‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هدایای مردمی برای کمک به سیل‌زدگان است و سعی می‌شود این کمک‌ها به‌ سرعت به مناطق سیل‌زده ارسال شود.

گفتني است؛ کد دستوری #99*۸۸۷۷* تلفن همراه و بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه و همچنین شماره کارت مجازی 6037991899911931 نزد بانک ملی به شماره‌حساب 0105087540008 برای کمک غیرحضوری به سیل‌زدگان در نظر گرفته ‌شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار