استاندار یزد در صبحگاه پلیس یزد:
استاندار یزد گفت: پلیس با حضور مقتدرانه خود نظم و امنیت را برقرار کرده و به عنوان نمونه در منطقه و جهان مطرح است.
کد خبر: ۷۳۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ 11 April 2019

محمدعلی طالبی در اولین صبحگاه پلیس یزد در سال ۹۸ که به منظور قدردانی از کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی استان و تجلیل از عناصر جهادی و برتر رده‌های این فرماندهی برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز پاسدار گفت: از زحمات کارکنان پلیس یزد که بهترین نوروز را در سال‌های اخیر برای مردم استان و مسافران رقم زد تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود:امروز شاهد نیرو‌های پلیس با انگیزه و جهادی در جهت حفظ دستاورد‌های انقلاب و همچنین حفظ آرامش و ارتقای امنیت مردم در سطح جامعه هستیم.

با وجود افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی مسافران نوروزی استان یزد، با تلاش و جدیت کارکنان پلیس و دیگر دستگاه‌های مسئول، امنیت و آرامش بسیار خوبی در سطح استان حاکم بود.

طالبی ضمن اشاره به اقدامات پلیس راه و راهور در پیشگیری از بروز سوانح و حوادث جاده‌ای گفت: کاهش تصادفات و تلفات جانی در استان افتخار بسیار بزرگی است که در ایام نوروز رقم خورد.

وی تصریح کرد: با تلاش‌ها و جدیت پلیس یزد ضریب امنیتی استان در نوروز امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش محسوسی داشت که این نشان دهنده جدیت و تلاش این نیرو و فرماندهی بسیار شایسته پلیس یزد است.

طالبی از دیگر اقدامات مطلوب پلیس در این ایام را کاهش آمار جرایم به ویژه سرقت برشمرد و گفت: با برنامه ریزی و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان پلیس شاهد کاهش محسوس جرایم و افزایش سطح امنیت و احساس امنیت در سطح جامعه بوده ایم.

استاندار در خاتمه تصریح کرد: امروز شاهد نیرو‌های پلیس بسیار با انگیزه در جهت حفظ دستاورد‌های انقلاب و همچنین حفظ آرامش و ارتقای امنیت مردم در سطح جامعه هستیم.

کاهش ۷۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده ای در یزد
سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک روز پاسدار و جانباز گفت: در ایام نوروز با همکاری همه دستگاه‌های مربوطه تعامل بسیار خوب شرایط مطلوبی در حوزه امنیتی و ترافیکی در سطح استان شاهد بودیم.

میرحیدری خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش ۳۰ درصدی جرایم و همچنین کاهش ۲۷ درصدی سرقت‌ها و ۷۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات بودیم.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه افزود: پلیس استان یزد ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهدا با قوت بیشتر در اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید آماده خدمت گذاری به مردم شریف استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار