سرهنگ پورشمسی در پی سیل اخیر خوزستان خبر داد؛
جانشین سپاه الغدیر استان یزد، گفت: تمام مردم شهرهای هویزه، رفیع و 70 روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 45 هزار نفر، تا پایداری کامل وضعیت این منطقه در برابر سیل، تحت حمایت نیروهای سپاه الغدیر یزد هستند.
کد خبر: ۷۳۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 13 April 2019

سرهنگ«رضا پورشمسی» به خوزستان، با بیان این‌که نیروهای سپاه الغدیر بنا به دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شنبه 18 فروردین ماه در شهرستان هویزه از استان خوزستان مستقر شدند، اظهار کرد: در حال حاضر نیروهای معاونت آماد و پشتیبانی، معاونت مهندسی، بسیج سازندگی، مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد در هویزه مستقر هستند.

وی افزود: ایجاد اسکان امن، راه‌اندازی موکب و تأمین غذای گرم برای افراد سیل زده از جمله اقدامات در دستور کار نیروهای مرکز اردویی سپاه الغدیر در هویزه است.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد در ادامه با بیان این‌که شهرهای هویزه، رفیع و حدود 70 روستا با جمعیتی بالغ بر 39 هزار نفر تحت پوشش نیروهای سپاه الغدیر هستند، گفت: هدایت کمک‌های مردمی، مشخص کردن نیازمندی‌ها و تقسیم بندی اقلام رسیده بین سیل زدگان از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار نیروهای آماد و پشتیبانی سپاه الغدیر یزد است.

سرهنگ پورشمسی تأمین 10 دستگاه کامیون تاکتیکی(دو دیفرانسیل) برای انتقال مردمی که روستاهای آنها درگیر سیل شدند، تأمین بیل میکانیکی، لودر و کمپرسی از جمله اقدامات انجام شده واحد مهندسی سپاه یزد است، تصریح کرد: تاکنون چهار جلسه هماهنگی با مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی شهرستان هویزه برگزار شده است.

این مسئول با بیان این که اکیپ بسیج جامعه پزشکی هم به نیروهای انسانی سپاه الغدیر در شهرستان هویزه اضافه شده است، تأکید کرد: خوشبختانه نیروهای یزد با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد علاوه بر حوزه امداد و نجات، حوزه پشتیبانی، تغذیه و روانشناسی مردم سیل زده را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت جلوگیری از خسارت‌های بیشتر در مناطق سیل زه خوزستان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون خسارت جانی نداشتیم و بیشترین خسارت وارده به مزارع و کشتزارها بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار