مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان یزد مصطفی بوستانی را به عنوان سکاندار جدید این هیئت انتخاب کرد.
کد خبر: ۷۳۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 13 April 2019

مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان یزد با حضور ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان، سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش این اداره کل و جمعی از اعضاء مجمع در سالن آسیا ویژن مجوعه ورزشی شهید نصیری یزد برگزار شد.

مصطفی بوستانی و کاظم صوابیه نامزد‌های ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان یزد بودند که پس از رای گیری مصطفی بوستانی با کسب ۱۲ رای از ۱۷ آراء ماخوذه به عنوان سکاندار جدید این هیات انتخاب شد.

ناصر پورعلی فر رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان یزد با تقدیر و تشکر از زحمات صوابیه رئیس اسبق این هیئت اظهار داشت: امیدوارم با انتخاب رئیس جدید هیئت و تشکیل اعضای کمیته شاهد پیشرفت و توسعه‌ی این رشته ورزشی در استان یزد باشیم.

پورعلی فر افزود: امیدواریم در چهار سال آینده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان یزد برای رشد، شکوفایی و پویایی این رشته ورزشی تلاش بیشتری شود و در این راستا شهرستان‌ها در اولویت کاری هیئت قرار گیرند چرا که در شهرستان‌ها استعداد‌های خوب و جوانان علاقمند به این رشته ورزشی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در کنار هیئت استان یزد خواهیم بود و در حد امکان از این هیئت حمایت می‌کنیم گفت: مشکلات و حاشیه در تمامی رشته‌های ورزشی وجود دارد و یک خانواده خوب و متعصب ورزشی اجازه نمی‌دهد مسائل و مشکلاتش به بیرون از خانه منتقل شود و سعی می‌کند آن را در کمترین زمان ممکن و با سعه صدر و شکیبایی حل و فصل کرده و از دامن زدن به مسائل خودداری می‌کند.

پور علی فر خاطرنشان کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام طرفداران و علاقه‌مندان زیادی دارد و در این راستا بخش خصوصی با راه اندازی باشگاه‌های مختلف فعالیت بسیار گسترده‌ای در این خصوص دارد که باید با ساماندهی و یک برنامه مدون در راستای سالم سازی باشگاه‌ها و عدم مصرف هرگونه موارد نیرو زا و مکمل‌های غیر مجاز در باشگاه‌ها تلاش شود.

وی در پایان از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از رشته بدنسازی تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد: با تلاش رئیس و اعضاء جدید هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان یزد شاهد توسعه و گسترش بیش از پیش این رشته ورزشی در بعد همگانی و قهرمان پروری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار