رئیس کل دادگستری استان یزد:
رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه در برخی مناطق ییلاقی یزد به حریم رودخانه ها تجاوز شده است، گفت: در صورت خودداری ساکنین از تخلیه این ساختمان‌ها، دستگاه قضا ورود خواهد کرد.
کد خبر: ۷۳۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 13 April 2019

محمدرضا حبیبی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که در استانداری یزد برگزار شد، بارش‌های اخیر را نعمت الهی دانست و اظهار داشت: امیدواریم پس از این بارش‌ها در سال جدید شاهد رونق تولید به ویژه در بخش کشاورزی باشیم.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: متأسفانه شاهد هستیم که با بارش‌های یک ساعته در برخی از نقاط شهر یزد و خیابان‌ها، میادین و زیرگذرها آبگرفتگی می‌شود و برای عابران پیاده به ویژه بانوان، افراد مسن و خردسالان مشکل ایجاد می‌کند که لازم است فکری جدی به حال این نقاط شود.

وی افزود: برای رفع مشکلات آبگرفتگی باید همفکری انجام شود و در نقاطی که با مشکل روبه‌رو هستیم چاه‌هایی زده و امکانات همه دستگاه‌ها به کار گرفته شود و با مشارکت بخش خصوصی هر چه سریع‌تر آبگرفتگی معابر رفع شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: ترمیم سیل بندها و آزاد سازی مسیر رودخانه‌ها نیز مسئله مهمی است و متأسفانه در برخی نقاط استان به ویژه مناطق ییلاقی تجاوز به حریم رودخانه انجام شده که در صورت خودداری ساکنین برای خروج از ساختمان‌هایی که در مسیر رودخانه ساخته شده است دستگاه قضا با جدیت به این مهم ورود پیدا خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد در پایان سخنان خود گفت: اگر امروز که با مشکلی روبرو نیستیم با هزینه کمتری سیل بندهای استان را ترمیم کنیم بهتر از آن است که در آینده بخواهیم هزینه‌های بیشتری را برای مدیریت بحران بپردازیم.

به گزارش مهر، در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گزارشی از وضعیت بارندگی‌ها و پیش بینی‌های هواشناسی، گزارشی از سامانه‌های بارشی جدید ابرها و گزارشی از عملکرد سازه‌های آبی خاکی و آب استحصالی مطرح شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار