دادستان مهریز:
دادستان شهرستان مهریز از اجرای طرح طوبی در تفرجگاه‌های این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 14 April 2019

مهدی حسن‌زاده در جمع ضابطین امر به معروف و نهی از منکر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر دارای ظریف کاری‌هایی است که اگر طرح طوبی به درستی در این شهرستان اجرا شود، در زمینه اجرای این فرایض برندی برای مهریز ایجاد خواهد شد.

وی افزود: این طرح با هدف جلوگیری از بسترسازی دشمن در ایجاد ناتوی فرهنگی، ترویج فرهنگ حجاب از طریق مبارزه با فساد در قالب پوشش‌های ناهنجار، حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشگیری از رفتارهای خلاف عفت عمومی در این شهرستان به مرحله اجرا درآمده است.

حسن‌زاده عنوان کرد: طرح طوبی اجرای امر به معروف و نهی از منکر در مقابله با ناهنجاری‌ها در پوشش و آرایش است و تمام برخوردها در این زمینه، لسانی است.

دادستان مهریز با اشاره به اینکه تذکرات لسانی بهترین روش امر به معروف است، ادامه داد: نظارت، رسیدگی و امر به معروف و نهی از منکر زمانی به درستی اجرا می‌شود که شاهد کاهش جرایم و تخلفات در جامعه باشیم و نسبت به کوتاهی‌ها بی‌تفاوت نباشیم.

حسن‌زاده ادامه داد: بهانه‌هایی از قبیل کاهش گردشگران و برخورد گستاخانه بعضی هجارشکنان، سد راه اجرای طرح طوبی و امر به معروف و نهی از منکر است که با پافشاری‌های ضابطین امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند باعث مشارکت مردمی و مسئولان شود.

وی افزود: در شهرستان مهریز در آینده‌ای نزدیک برای ضابطین امر به معروف و نهی از منکر کارت‌های شناسایی صادر می‌شود و حمایت‌های ویژه‌ای از سوی ناجا از آنها انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار