مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر استان یزد گفت: افزون بر 300 میلیون ریال اقلام دارویی توسط این جامعه به مناطق سیل زده هویزه خوزستان اسال شد.
کد خبر: ۷۳۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 14 April 2019

جواد قادری ‌اردکانی افزود: داروهای ارسالی در راستای فعالیت موکب پزشکی علی بن موسی الرضا (ع) دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی توزیع می شود.
وی همچنین از اعزام تیم پزشکی 15 نفره شامل هفت پزشک متخصص، سه پزشک عمومی، یک متخصص ماما، 2 پرستار زن و 2 پرستار مرد و تکنسین رادیولوژی و سی تی اسکن خبر داد.
مسئول بسیج جامعه پزشکی یزد بیان داشت: اکیپ سه نفره بهداشتی، درمانی و مشاوره روانی به منظور ارائه خدمات محیطی بهداشت و مشاوره در هویزه مستقر شده است.
قادری اردکانی همچنین از اعزام اتوبوس سلامت به خوزستان خبر داد که به عنوان بیمارستان سیار در منطقه همراه با یک پزشک عمومی و پرستار زن و مرد به فعالیت مشغول است.
بارش های چند هفته اخیر در ابتدای سال 98 باعث وقوع سیلاب در برخی استان ها و بروز خسارت در برخی شهرهای گلستان، فارس ، لرستان و خوزستان شد و شرایط بحرانی ایجاد کرد.
فعالیت بسیج جامعه پزشکی استان در سال 1381 آغاز شد که با همکاری جامعه هدف، مردم و مسئولان فعالیت های گسترده خدمات رسانی به نیازمندان را ارائه می کند.
هم اکنون افزون بر 300 هزار بسیجی در اقشار مختلف عضو بسیج استان یزد هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار