سرپرست فرمانداری اردکان:
سرپرست فرمانداری اردکان با اشاره به اینکه دشمنی استکبار جهانی برای ملت ما روشن است، گفت: اقدام جاهلانه آمریکا در اهانت به سپاه پاسداران عامل وحدت هرچه بیشتر در کشور شد.
کد خبر: ۷۳۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 14 April 2019

علیرضا جدیدی اردکانی در نشست شورای اداری شهرستان اردکان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اقدام جاهلانه رئیس‌جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی گفت: همه ما قدردان زحمات پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ ویژه شهدای پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها و دوشادوش سایر نیروها مشغول خدمت ‌رسانی به مردم است.
سرپرست فرمانداری اردکان گفت: حضور اقشار مختلف مردم به‌ ویژه پاسداران در حادثه وقوع سیل در برخی از نقاط کشور نشان از وحدت و همدلی همه گروه‌ها در کشور است.
وی اظهار داشت: دشمنی استکبار برای ملت ما روشن است و اینکه هر از چند گاهی حرفی می‌زند که اعتباری ندارد و عاملی برای ایجاد وحدت در کشور ما می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان نیز در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان و اقشار مختلف مردم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اعتقاد ما این است که همه مردم پاسدار انقلاب هستند.
سرهنگ علی دهقانی افزود: این اهانتی که از طرف آمریکا نسبت به سپاه صورت گرفت مایه خیروبرکت برای نظام ما بود چراکه همدلی و همراهی را در بین مردم و مسئولین بیشتر کرد و ما را نیز مصمم کرد که حول کلمه توحید و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل آمریکا و ایادی آن محکم‌تر و استوارتر بایستیم.
این مسئول اظهار داشت: امروز جنگ درصحنه‌های مختلف وجود دارد، در عرصه نظامی باید با افزایش توانمندی‌های خود اقتدار و بازدارندگی را ارتقا ببخشیم، در موضوع اقتصادی نیز که امروز اولویت کنونی نظام و مسئولان و مردم است همه باید درزمینهٔ تحقق شعار رونق تولید دست‌ به ‌دست یکدیگر بدهیم.
وی گفت: اصل وجودی سپاه برای حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب است و هرجایی که این انقلاب مورد تهدید قرار بگیرد سپاه و بسیج در هر عرصه و میدانی حاضر می‌شود، امروز رسالت همه ما حل مشکلات مردم است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان افزود: پاسدار حقیقی اسلام حضرت امام حسین (ع) است که درراه دفاع از دین همه ‌چیز خود را فدا کرد و اسلام به ‌واسطه خون آن حضرت ویارانش تا قیامت پابرجا خواهد بود.
دهقانی به موضوع وقوع سیل در برخی از مناطق کشور اشاره کرد و افزود: باید با همدلی و همراهی مسئولین و مردم این تلخی را به شیرینی تبدیل کنیم و از این وضعیت عبور کنیم؛ ضروری است که در موضوع پیشگیری از حوادث آمادگی لازم را داشته باشیم.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار