رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان یزد با اشاره به آمادگی کامل نیروهای اورژانس به ویژه در شهرستان‌هاي یزد، تفت و مهریز، گفت: در صورت نیاز و بروز مشکل هلی‌برد اورژانس استان سريعاً از خوزستان به یزد منتقل خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵ 14 April 2019

دکتر «احمد دهقان» از هماهنگ شدن نیروهای اورژانس به ویژه در شهرستان‌های یزد، تفت و مهریز براي مقابله با حوادث ناشي از بارندگي و سيلاب‌هاي پيش‌بيني شده امروز و فردا خبر داد و اظهار کرد: آسیب‌پذیری‌های مختص بخش اورژانس و فوریت‌های پزشکی برطرف شده و نکات ایمنی لازم در راستای حفظ سلامت نیروهای اورژانس در مسیرهای سیلاب نیز یادآوری شده است.

وی از آمادگی کامل تمام نیروهای اورژانس یاد کرد و افزود: به دنبال جلساتی که با ستاد مدیریت بحران برگزار شد، تمام نیروهای اورژانس در حالت آماده باش هستند و امیدوار هستیم با همراهی سایر ارگان‌ها و دستگاه‌ها هر چه زودتر این حادثه بدون بروز خسارت سپري شود.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی با بیان این که هلی‌برد اورژانس استان در حال حاضر در اختیار خوزستان است، خاطرنشان کرد: تمام نیروهای زمینی اورژانس آماده به فعاليت هستند و هلی‌برد اورژانس نيز كه براي يك هفته در اختیار نیروهای خوزستان به منظور تسریع خدمات امدادرساني قرار گرفته، در صورت بروز هر گونه مشکل و نیازي در استان، سریعاً به یزد منتقل خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار