جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی براي دومین دوره‌ی آموزش تسهیلگران اقتصادی – اجتماعی اعلام فراخوان كرد.
کد خبر: ۷۳۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 15 April 2019

براساس اين فراخوان، افراد علاقمند به تسهیلگری اقتصادی و اجتماعی که دارای دانش و ویژگی‌های اولیه تسهیلگری هستند مي‌توانند نسبت به ثبت‌نام در اين دوره آموزشي اقدام كنند كه پس از انجام بررسی‌های اولیه و کسب موفقیت در آزمون آنلاین براي شركت در اين دوره گزينش خواهند شد.

آزمون آنلاين ثبت‌نامه براي اين دوره آموزش تسهیلگری مشتمل بر آزمون عمومی شامل هوش، استعداد تحصیلی و آشنایی با رایانه و همچنين آزمون‌هاي تخصصی و شخصیتی و نهايتاً نيز مصاحبه تخصصی است.

کلیه مراحل آزمون و آموزش به صورت رایگان خواهد بود و پس از طی دوره‌های آموزشی و کسب موفقیت، گواهینامه تسهیلگری به افراد شرکت کننده اعطا خواهد شد، همچنین افرادی که دوره فوق را با موفقیت سپری كنند در طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق معرفی شده به کار گرفته می‌شوند.

شرايط در نظر گرفته شده براي متقاضيان جهت ثبت‌نام در این آزمون شامل داشتن تابعیت ایران، التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، داشتن حداقل سن 25 سال و حداکثر 45 سال، دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی در رشته‌های تحصیلی مربوطه با معدل حداقل 15، انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای آقایان، بومی بودن یا حداقل اقامت پنج سال در شهرستان متبوع، عدم استخدام رسمی و پیمانی در دستگاه‌های دولتی و نداشتن سابقه محکومیت است.

مستندات مورد نیاز جهت ثبت نام در اين آزمون شامل تصویر کارت ملی، تصویر مدرک تحصیلی، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان و تصویر پرسنلی است.

رشته‌های تحصیلی مورد قبول در این آزمون شامل رشته‌های مدیریت(با اولویت گرایش‌های بازرگانی، صنعتی، کارآفرینی و فناوری اطلاعات)، اقتصاد (با اولویت گرایش‌های بازرگانی، نظری، کشاورزی، محیط زیست، توسعه و برنامه ریزی اقتصادی)، مهندسی صنایع (با اولویت گرایش‌های برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌ها، تولید صنعتی و تکنولوژی صنعتی)، کشاورزی(با اولویت گرایش‌های علوم و مهندسی صنایع غذایی، اقتصاد کشاورزی، علوم دامی، مکانیزاسیون کشاورزی، زراعت و اصلاح نباتات، ترویج و آموزش)، جغرافیا (برنامه ریزی روستایی و توسعه روستایی) و رشته حسابداری است.

گفتنی است، زمان برگزاری آزمون 13 اردیبهشت است و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این آزمون تا 30 فروردین ماه به آدرس http://www.trmcg.com/fa/cooperation/facilitator مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار