امام جمعه مهریز:کلیدواژه و راهبرد 'رونـق تولیـد' که از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تأکید قرار گرفته، راه اصلی و علاج واقعی برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۷۳۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ 15 April 2019

امام جمعه مهریز در دیدار مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان گفت:نامگذاری امسال به نام رونق تولید بیانگر توجه رهبر معظم انقلاب به مسائل اقتصادی است و توجه به رونق تولید استقلال اقتصادی را به دنبال دارد.
حجت الاسلام محی الدینی همچنین با تاکید بر اینکه تنها با حمایت از تولید و رونق تولید داخلی می توان در برابر توطئه ها و نقشه های دشمن ایستادگی کرد افزود : تحمیل جنگ اقتصادی بر علیه ایران از نقشه های دشمن است و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی کند.
وی ادامه داد: برای تحقق شعار امسال باید تولید خود را افزایش دهیم و به حمایت از کالای ایرانی متعهد باشیم.
عبدالرضا محی الدینی با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر و کم هزینه تر از درمان است افزود: اگر از هرگونه ساخت و ساز در مسیر رودخانه ها جلوگیری شود وقوع حوادث و خسارت های مالی و جانی کاهش می یابد.
وی ادامه داد: طی سال های گذشته برخی افراد در شهر و مناطق روستایی و ییلاقی در حریم رودخانه که مسیر جاری شدن آب است نسبت به ساخت و سازهای غیر قانونی اقدام کرده اند.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: فرمانداری، بخشداری، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و مردم همه باید با همکاری هم نسبت به نظارت و رعایت مقررات در ساخت و سازها وظایف خود را انجام دهند.
فرماندار مهریز افزود:تمامی دستگاه هایی که در حوزه اقتصادی فعالیت می کنند باید تسهیلگری را اولویت کار خود قرار دهند .
زارع زاده افزود: تفیض اختیاراتی که به مدیران داده شده باید به نحو احسنت مورد استفاده قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار