کد خبر: ۷۳۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ 15 April 2019
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوانح رانندگی در این استان ظرف 24 ساعت گذشته 26 مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جلال پوران فرد اظهار داشت: 17 فقره تصادف در 24 ساعت گذشته در جاده های کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد که 26 مصدوم در پی داشت.
وی افزود: 24 ساعت گذشته اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در مجموع 103 مأموریت مختلف در استان انجام داده است.
پوران فرد بیان کرد: از این تعداد مأموریت 17 مورد تصادف در محدوده شهری و جاده ای رخ داده که 26 مصدوم بر جا گذاشته است.
وی عنوان کرد: از مجموع سوانح 24 ساعت گذشته 11 فقره سانحه با 13 مصدوم مربوط به حوادث شهری و 6 فقره تصادف نیز با 13 مصدوم مربوط به جاده ها بوده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از تعداد مصدومان ترافیکی چهار مصدوم در محل حادثه سرپایی مداوا شدند و 22 مصدوم توسط آمبولانس های اورژانس بعد از ارایه خدمات اورژانسی به بیمارستان های سراسر استان انتقال داده شدند.
پوران فرد همچنین با اشاره به تصادفی که امروز حوالی ساعت 8 صبح امروز در محور یاسوج به اصفهان در روستای سمرون رخ داد، افزود: این تصادف با برخورد سه دستگاه خودروی ال نود، پژو 405 و تریلی اتفاق افتاد که هر سه راننده خودروها دچار مصدومیت شدند.
وی ابراز داشت: مصدومان پس از ارائه خدمات پزشکی در محل توسط اورژانس پاتاوه به صورت سرپایی درمان شدند.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1390 تا 95 بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار