رئیس شورای اسلامی شهر مهریز گفت: در سال 1397 افزون بر 160 میلیارد ریال بودجه از محل درآمد شهرداری، استانی و سایر منابع جذب و صرف اجرای طرح های عمرانی و فرهنگی این شهر شد.
کد خبر: ۷۳۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 16 April 2019

مهدی زارع بیدکی افزود: این بودجه برای ادامه تکمیل ساختمان شهرداری، ساماندهی معابر و خیابان ها، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت و انجام برنامه های فرهنگی هزینه شد.
وی ادامه داد: برای سال جاری افزون بر 170 میلیارد ریال بودجه برای اجرای طرح های مختلف در شهر پیش بینی شده که امیدواریم جذب و برای طرح های مورد نیاز صرف شود.
رئیس شورای اسلامی شهر مهریز با اشاره به حجم کار و کمبود بودجه به اهمیت جلب مشارکت بخش خصوصی و خیران در همراهی با شهرداری و این شورا در اجرای طرح ها تاکید کرد.
زارع بیدکی گفت: بر اساس مصوبه شورا، طرح های مختلفی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی مشخص شده که شامل تفرجگاه غربال بیز، کوه ریگ، پارک های کوثر، گلستان، بهارستان، شهرک جوانان، سرو و توتستان، پارکینگ خودرو، پل عابر پیاده و ایستگاه اتوبوس است.
به گفته وی در سال گذشته فراخوان عمومی این سرمایه گذاری اعلام شد که علاقه مندان می توانند همچنان در ساعت های اداری به شهرداری مراجعه کنند.
از جمعیت 55 هزار نفری مهریز حدود 35 هزار نفر در شهر زندگی می کنند.
مرکز این شهرستان در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار