قائم مقام کمیته امداد استان یزد خبرداد:
قائم مقام کمیته امداد استان یزد گفت: جشن رمضان با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری و جذب کمک‌های خیری به نیازمندان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۳۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 17 April 2019

محمدحسین باقریان قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد در جلسه ستاد راهبردی جشن رمضان با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری جشن رمضان در سال‌های گذشته، گفت: امسال جشن رمضان به‌صورت گسترده با مشارکت و همکاری کمیته امداد، صدا و سیما و نیکوکاران یزدی در طی ماه مبارک رمضان در تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: این نهاد در نظر دارد در ماه مبارک رمضان اقدامات ارزشمندی را با مشارکت و همکاری نیکوکاران برای خدمت به جامعه هدف تحت حمایت و نیازمندان جامعه انجام دهد.

قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد بیان کرد: در ماه مبارک سال جاری جشن رمضان با حضور خیران، مسئولان و صاحبان صنایع و کارخانه‌ها باهدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق و جذب کمک‌های خیری و مردمی برای کمک به رفع مشکلات و نیاز‌های نیازمندان به مرحله اجرا درمی‌آید.

وی ادامه داد: برنامه جشن رمضان با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب در تمامی شهرستان‌ها از سوی صداوسیما پوشش داده می‌شود.

باقریان گفت: از نیمه ماه رمضان تا پایان عید سعید فطر پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و جذب کمک‌های مردمی فعال می‌شود و اطلاعات موردنیاز نیکوکاران و مسئولان در مورد نحوه مشارکت در برنامه‌های خیرخواهانه کمیته امداد در ماه مبارک رمضان از طریق این پایگاه‌ها ارائه می‌شود و در شب‌های قدر نسبت به ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای پویش مردمی باهدف تهیه بسته‌های غذایی برای محرومان در این ماه، افزود: در ماه مبارک رمضان امسال ۵۰ هزار کیسه همیان مولا برای دریافت بسته‌های غذایی اهدایی مردم نیکوکار به نیازمندان در محلات مختلف توزیع می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد سعی دارد از تمامی ظرفیت‌های موجود به‌ویژه مراکز نیکوکاری، اداره اوقاف و امور خیریه، کانون مساجد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای اسلامی شهر و روستا، شورای زکات روستا‌ها و دهیاری‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان در ماه مبارک رمضان استفاده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار