مدیر امور دانشجویی دانشگاه یزد، گفت: برخی از اخبار منتشر شده در مورد ناسالم بودن غذای سلف دانشگاه یزد زاییده شیطنت دانشجویان بوده و اساس درستی ندارند.
کد خبر: ۷۳۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ 17 April 2019

«جمال بازدار» در پی انتشار تصویری مبنی بر وجود حشره در غذای دانشگاه یزد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا-منطقه یزد، اظهار کرد:‌ خبر وجود حشره مرده در غذای دانشگاه یزد تکذیب شد.

وی با بیان این که دانشگاه تمام تلاش خود را برای تأمین سلامت غذای دانشجویان بکار گرفته است، افزود:‌ تمام فرآیند تهیه و توزیع غذا در سلف دانشگاه یزد تحت نظارت دقیق و مستمر کارشناسان بهداشت محیط قرار دارد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه یزد با اشاره به مشکوک بودن خبر اخیر وجود حشره در غذای سلف، گفت: مراحل توزیع، انجماد،‌ پخت، فریز و بسته‌بندی تمام مواد غذایی دانشگاه یزد کنترل و بررسی می‌شوند.

بازدار در ادامه متولی آشپزخانه دانشگاه یزد را همچون دیگر دانشگاه‌های استان و کشور بخش خصوصی دانست و تصریح کرد:‌ اگر تخلف و عدم رعایت قوانین بهداشتی از سوی مدیریت آشپزخانه دانشگاه برای تیم محقق قطعی شود، بدون هیچ تعارفی نسبت به اخطار کتبی و ابلاغ جریمه اقدام می‌کنیم.

وی در پایان با بیان این‌که خوشبختانه در حال حاضر هیچ مورد خاصی با موضوع غیربهداشتی بودن غذا در سلف دانشگاه وجود ندارد، خاطرنشان کرد:‌ برخی از اخبار منتشر شده در این خصوص زاییده شیطنت دانشجویان بوده و اساس درستی ندارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار