بخش خدمات رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان در بخش‌های دولتی و خصوصی در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان تجلیل شدند.
کد خبر: ۷۳۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 20 April 2019

مراسم تجلیل از برترین‌های گردشگری استان یزد با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی از مدیران کل و رؤسای ستاد خدمات سفر شهرستان‌های استان برگزار و از زاده رحمانی فرماندار بافق به عنوان رییس ستاد تسهیلات نوروزی حائز رتبه اول در بین شهرستان‌های استان تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از فرمانداران اشکذر و میبد تجلیل و بخشدار خرانق و شهردار میبد هم به عنوان برترین انتخاب و بخشدار مرکزی و شهردار و روابط عمومی شهرداری بافق نیز قابل تقدیر اعلام شدند.

گفتنی است؛ نوروزگاه آبشار بافق به عنوان بهترین نوروزگاه استان یزد، آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق به عنوان برگزار کننده بهترین برنامه آرامش بهاری، کمپ کویری شهید برزگری (کاراکال) به عنوان دومین کمپ کویری نمونه و رستوران هتل علمدار بافق به عنوان دومین رستوران برتر گردشگری در استان اعلام و تقدیر شدند و از داوود شمس الدینی دهیار روستای کوشک به عنوان برترین دهیار گردشکری استان تجلیل شد.

لازم به ذکر است در مجموع شهرستان بافق با کسب ۱۰ عنوان برتر از ۵۰ رتبه برتر گردشگری استان یزد در تعطیلات نوروزی مقام نخست گردشگری استان را به خود اختصاص داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار