سرپرست معاونت توسعه منابع استانداري يزد:
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد با تاكيد بر ضرورت تشكيل خوشه هاي صنايع دستي در انسجام بخشي به فعاليت‌هاي اقتصادي اين حوزه،اظهار كرد:صنايع دستي بازاري فارغ از تحريم و عنصري در تقويت صلح است .
کد خبر: ۷۳۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 20 April 2019

«سيدمسعود عظيمي» در جلسه اجراي طرح «آموزش برندسازي و بازارشناسي در حوزه صنايع دستي» که با محوريت دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد برگزار شد، اظهار کرد:‌ توجه خاص به مهم ترين بخش خانواده و بانوان در حوزه اقتصاد ارزشمند است و يزد به عنوان استاني متشكل از 10 شهرستان پتانسیل‌ها و ظرفيت‌هاي متنوعي به ويژه در موضوع صنايع دستي دارد .

وی افزود: براي رسيدن به رفاه و توسعه متوازن در مناطق مختلف استان بايد بتوانيم شاخصه ها و ظرفيت هاي بكر را شناسايي و فعال سازيم تا جاذبه انتخاب براي محل زندگي و افزايش سرمايه گذاري در زمينه هاي مختلف نيز فراهم شود .

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد گفت: حاصل و برآيند صنايع دستي، صلح، دوستي و مهرباني است،نه براي يك جامعه كوچك، بلكه مراودات صنايع دستي فراتر از مرزها قدم مي گذارد و زمينه نزديك شدن جوامع در سطح بين المللي را به يكديگر تقويت مي كند .

عظیمی تصریح کرد: صنايع دستي بازاري فارغ از تحريم دارد زيرا تنها به هنر دست و انديشه هنرمندان وابسته است، اما در این زمینه تنها توليد محصول نمي تواند ما را به نتيجه مطلوب برساند و توجه به بازاريابي و برندسازي نيز حائز اهميت است .

وی ادامه داد: برند محصول، حاكميت كالا بر ذهن است و براي بازارشناسي نيز به تحقيقات بازار و رسيدن به ذائقه مصرف كننده نيازمند هستيم كه بهره گيري از دانش تخصصي در اين عرصه مي تواند موثر واقع شود .

عظيمي افزود:خلاقيت هر كجا ورود پيدا كند موانع را مي شكند و اميد است برگزاري دوره آموزشي برند سازي و بازارشناسي در حوزه صنايع دستي كه با محوريت بانوان در استان آغاز شده است بتواند تداومي موثر براي آموزش و نتيجه گيري مناسب را فراهم آورد .

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد بر كارآمدي تشكيل خوشه هاي صنايع دستي براي انسجام بخشي فعاليت های اقتصادي و فرهنگي در اين حوزه تاكيد و توجه به مهارت محوري در دوره هاي آموزشي را خواستار شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار