همزمان با نیمه شعبان:
معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد گفت: همزمان با ولادت قائم آل محمد، مهدی موعود(عج) عملیات طرح پیاده راه و دوچرخه سوار بلوار ولی عصر(عج) امامشهر با طول بیش از 700 متر آغاز می‌شود .
کد خبر: ۷۳۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 20 April 2019

«مجتبی فرهمند» در این خصوص اظهار کرد: پس از نهایی شدن طرح محور پیاده راه و دوچرخه سوار بلوار حضرت ولی عصر( عج) در منطقه امامشهر، مقدمات اجرای طرح و تقسیم وظایف حوزه‌های مختلف طی نشستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

وی در خصوص ویژگی‌های این طرح که در مسیری به طول 700 متر و تا میدان انبیاء طراحی شده،افزود: کف سازی مناسب برای پیاده‌روی، طراحی و جانمایی مبلمان و سایه اندازها متناسب با فضا، بهره‌گیری از فضای سبز مناسب، طراحی المان‌های تعاملی در طول مسیر، توجه به نیازهای کودکان، سالمندان و معلولین، طراحی مسیر مناسب دوچرخه سواری و توجه به امنیت افراد در حین تردد از جمله نکاتی بوده که در این طراحی مد نظر قرار گرفته شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد گفت: طرح مذکور با توجه به پتانسیل خوبی که از نظر موقعیت و در بر گیرندگی مخاطب دارد دارای اهمیت بوده و در صورت اجرای مناسب آن می‌تواند به محفلی برای تعامل هر چه بیشتر و بهتر شهروندان با یکدیگر و بهره بردن از فضای ایجاد شده تبدیل شود .

فرهمند خاطرنشان کرد: فاز اول این طرح که از ابتدای بلوار ولی عصر(عج) تا میدان انبیاء انجام می‌شود، طی شش ماه و با اخذ نظرات تخصصی از مشاوران معماری، شهرسازی، ترافیک، فضای سبز و زیبا سازی شهر طی جلسات مختلف کمیته‌های فنی و کمیسیون‌های مربوطه تهیه و آماده اجرا می‌باشد .

وی در پایان گفت: عملیات طرح پیاده راه و دوچرخه سوار بلوار ولی عصر(عج) امامشهر در ساعت 9 صبح روز دوشنبه دوم اردیبهشت طی مراسمی آغاز می‌شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار