تشکیل ستاد بحران با حضور مدیرعامل گل گهر در فرمانداری شهرستان حمیدیه؛
کد خبر: ۷۳۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ 15 April 2019

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با ارسال 50 دستگاه ماشین آلات سنگین به منطقه و با اهدای کمک 14 میلیارد تومانی از طریق وزارت صمت و کمک 10 میلیارد تومانی به صورت مستقیم جمعا 24 میلیارد تومان به کمک سیل زدگان خوزستان رفت.

به گزارش تابناک کرمان، جلسه ستاد بحران فرمانداری شهرستان حمیدیه با حضور دکتر هاشمی فرماندار شهرستان و مدیر کل امنیتی استانداری خوزستان ، مدیر کل حوزه استانداری و مهندس تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر تشکیل شد.

در این جلسه دکتر هاشمی ضمن تشکر از اهتمام و حضور مدیران استانداری کرمان و پشتیبان مالی مردم سیل زده «مدیرعامل گل گهر» در استان خوزستان گفت: مردم خوزستان و حمیدیه کمک‌های این عزیزان را فراموش نخواهند کرد و این اقدامات خیرخواهانه در قلب و ذهن ما و مردم خواهد ماند.
در ادامه جلسه مهندس تقی‌زاده با تشکر از اقدامات مؤثر ستاد بحران استان خوزستان و استانداری کرمان تأکید کرد: طبق احساس وظیفه خود و شرکت‌های منطقه گل گهر مبلغ 14‌ میلیارد تومان از طریق سازمان ایمیدرو و 10 میلیارد تومان نیز توسط استانداری کرمان به عنوان معین استان خورستان برای بازسازی این مناطق کمک خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین مقرر گردید تمامی امکانات لازم مورد نیاز برای کمک به سیل زدگان توسط شرکت گل گهر تأمین گردد.
مدیرعامل گل گهر بیان کرد: از مردم‌داری ستاد مستقر استانداری کرمان با مدیریت دکتر فدایی در این منطقه و حضور مستمر اعضای این ستاد که باعث رضایت مردم شهرستان حمیدیه شده است کمال تشکر را دارم.
در ادامه جلسه نیز دکتر شریعتی استاندار خوزستان طی تماس تلفنی از اقدامات استانداری کرمان و شرکت گل گهر تشکر کرد.

ساخت سالن ورزشی چند منظوره با نام کارکنان گل گهر سیرجان در حمیدیه

مهندس ناصر تقی‌زاده مدیرعامل گل گهر از فراهم کردن امکانات ورزشی برای مردم حمیدیه نیز خبر داد و گفت: از آنجا که استان کرمان به عنوان معین منطقه حمیدیه انتخاب شده، مجموع کارکنان گل گهر نیز یک روز از حقوق خود را به صورت داوطلبانه برای کمک به سیل زدگان استان خوزستان و ساخت سالن ورزشی اختصاص داده‌اند.
مهندس تقی زاده در دیدار و جلسه‌ای که با فرماندار شهرستان حمیدیه داشت ابراز کرد: بعد از اخذ مجوزهای لازم و همچنین آماده‌سازی زمین و زیرساخت‌ها توسط فرمانداری این شهرستان شرکت معدنی و صنعتی گل گهر یک سالن ورزشی چند منظوره در حمیدیه احداث می‌کند.
وی اضافه کرد: هزینه لازم برای ساخت این سالن ورزشی به میزان 13 میلیارد ریال با اختصاص یک روز از حقوق ماهیانه کارکنان شرکت‌های منطقه گل گهر (کارفرما و پیمانکار) تأمین خواهد شد.
تقی‌زاده با تأکید بر اینکه مجموعه گل‌گهر و شرکت‌های وابسته به آن، همراهی با مردم و دولت در زمان بروز حوادث را از وظایف خود می‌دانند، اظهارداشت: تاکنون بین 40 تا 50 دستگاه ماشین آلات سنگین نیز از سوی مجموعه شرکت‌های وابسته به گل گهر به منطقه سیل زده خوزستان اعزام شده است.
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که شرکت های بزرگ وظیفه دارند بر مبنای مسئولیت‌های اجتماعی و ملی در زمانی که مردم و دولت نیاز به کمک دارند، وارد عرصه کمک و خدمت رسانی هر چه بیشتر شوند.
تقی زاده با اشاره به حجم بالای خسارت های وارده بر اثر سیل در خوزستان، گفت: از آنجا که همواره از امکانات ملت و دولت در راستای انجام خدمات پیش بینی شده در مجموعه گل گهر استفاده می کنیم، وظیفه داریم در هر زمان که نیاز است، به کمک دولت و مردم بیاییم و از تمام امکانات موجود خود در این راه استفاده کنیم.
وی تأکید کرد: حجم خسارت‌های وارده بیش از آن است که دولت به تنهایی بتواند آنها را رفع کند و در ارائه کمکها به مردم سیل‌زده احساس می‌کنیم که به برادران و خانواده‌های خود کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/حسن عباسی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
ظاهراً در کرمان فقط گل گوهر است که مسئولیت اجتماعی دارد دیگر شرکت ها دنبال مال اندوزی هستند به چه قیمتی وقتی که مردم گرفتار می شوند چرا پا پس می‌کشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
سیل‌های اخیر هرچند خسارت‌های سنگینی بر جای گذاشت اما حضور پرشور جوانان و نهادهای مردمی و نیروهای مسلح و خلق این حماسه‌های شگفت‌آور، دوران دفاع مقدس را در اذهان تداعی کرد. امید آفرید و درعین حال ناکارآمدی مسئولان اجرایی را به نمایش گذاشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار