امام‌جمعه ابرکوه :
امام‌جمعه ابرکوه گفت: ورزش زمانی در جامعه ارزش دارد که اصول جوانمردی، نوع دوستی، حق‌ پرستی، سلامتی، ایمان و اخلاق و دیگر معیارهای انسانی را با خود به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۷۳۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 22 April 2019

 حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان هیات‌های ورزشی و بخشدار مرکزی ابرکوه افزود: سرمایه‌گذاری در ورزش و حمایت از جامعه ورزشی مانع گسترش آسیب‌ها و ناهنجاری های اجتماعی می‌شود .
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه بابیان اینکه مسئولان از جامعه ورزشی بیشتر حمایت کنند، اظهار داشت: باید مطالبات و نیازهای شهرستان را به مسئولان از جمله نماینده مجلس منعکس کنید تا با وزیر ورزش و جوانان برای پیگیری در میان بگذارد.
وی تصریح کرد: ورزشکاران و جوانان کنونی میراث‌ داران ارزش‌های دینی و انقلابی نسل قبل هستند، آنها باید بدانند که جوانان نسل قبل پرچمدار دفاع در جبهه های رزم بودند و جوانان امروز پرچمدار دفاع در عرصه های فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی هستند.
حسینی بابیان اینکه، باید به آنها اعتماد کرد و از توان فکری و ابتکارشان استفاده کرد یادآور شد: جوانان امروزی مثل چهار دهه گذشته می‌توانند با روحیه انقلابی اعتلا بخش نظام اسلامی باشند و با مقاومت و پایداری در برابر جبهه فرهنگی دشمن اقتدار جهانی خود را توسعه دهند.
همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه با قدردانی از توجه امام‌جمعه به توسعه فعالیت های ورزشی گفت: سال 97، جذب ورزشکاران در مکان ورزشی 73 درصد رشد داشت .
رضا خاموشی اظهار داشت: هم‌ اکنون از چهار هزار و 27 ورزشکار بیمه‌ شده 2 هزار و 237 نفر مرد و بقیه زن هستند که در 37 هیات فعال در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.
وی اجرای برنامه های فرهنگی، اطلاع‌رسانی ، همکاری گروه ‌های مردم‌ نهاد(سمن ها) و هیات‌های ورزشی را دلیل افزایش تعداد ورزشکاران عنوان کرد.
خاموشی، تجهیز و راه اندازی خانه ورزش در هشت روستا و تأسیس خانه جوان را بخشی از فعالیت‌های پارسال بیان کرد.
این مسئول ورزشی شهرستان تصریح کرد: هم ‌اکنون 20 باب فضای مسقف و روباز در اختیار علاقه‌ مندان به ورزش قرار دارد.
خاموشی یادآور شد: پارسال 600 مسابقه ورزشی شامل فوتبال ، فوتسال ، زورخانه‌ای ، کوهپیمایی، دوچرخه‌سواری، همایش پیاده‌روی ، بدن‌سازی ، دو و کشتی برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه یادآور شد: پارسال 10 مدال طلا ، 9 مدال نقره و چهار مدال برنز توسط ورزشکاران در مسابقات ملی و استانی در رشته‌های والیبال، فوتسال ، بدمینتون ، کونگ‌فو، مچ اندازی ، بدن‌سازی ، پرس سینه ، موتورسواری ، ووشو و شنا کسب شد.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار