به مناسبت هفته سلامت
رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، با اشاره برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی ویژه هفته سلامت در یزد، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی روحیه نشاط و شادابی را به بیمارستان‌ها تزریق می‌کند.
کد خبر: ۷۳۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 24 April 2019

«محمدرضا ساده» با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی در بیمارستان شهید صدوقی یزد، اظهار کرد: این مسابقات که به مناسبت هفته سلامت در حال برگزاری است در بخش اطفال بیمارستان آغاز شده است.

وی با بیان این‌که اولین دوره مسابقات در شش گروه ویژه بیماران، همراهان بیمار، بهیاران و خدمات، پرستاران، دانشجویان پزشکی، پزشکان و پیراپزشکان برگزار می‌شود، افزود: با توجه به این که ورزش پلی برای رسیدن به سلامتی است، برگزاری این مسابقات روحیه نشاط و شادابی را به بیمارستان ها تزریق می کند.

رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، شروع این مسابقات را از بخش اطفال و کودکان سه تا 12 سال عنوان کرد و گفت: در این رده سنی 30 کودک شرکت کردند که در پایان به برندگان مدال افتخار اهدا شد.

وی بیان کرد: خوشحال هستیم که با برگزاری این دوره از مسابقات اندکی از درد کودکان و غم همراهان آنها کاهش دادیم.

این مسئول در پایان با تاکیدبر لزوم گسترش ورزش و سلامت در همه اقشار جامعه، خاطرنشان کرد: این مسابقات که از امروز سوم اردیبهشت ماه در بیمارستان شهید صدوقی یزد آغاز شده تا پایان هفته سلامت ادامه دارد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار