سومین بازارچه خیریه فصلی با عنوان « چشمان منتظر» و با هدف کمک به سیل زدگان برخی استان ها از جمله خوزستان و لرستان سه شنبه شب با حضور جمعی از مسوولان یزد در گذر فرهنگ و هنر( مازاری ها) این شهر گشایش یافت.
کد خبر: ۷۳۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 24 April 2019

در مراسم افتتاحیه بازارچه که مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مردم حضور داشتند در 70 غرفه انواع مواد غذایی و خوراکی و دست ساخته های هنرمندان برای فروش عرضه شده است.
این نمایشگاه توسط سمن ها( سازمان های مردم نهاد)، اداراه کل ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد دایر شد.
عواید بازارچه برای کمک به مردم مناطق سیل زده خصوصا لرستان و حوزستان صرف می شود.
استان یزد 47 ثمن دارد.
همچنین اجرای برنامه های متنوع آیینی از استان های مختلف چون موسیقی محلی و نمایش های خیابانی منتخب جشنواره های کشوری از دیگر برنامه های بازارچه است.
بازارچه تا پنجم اردیبهشت برای بازدید عموم دایر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در بازدید از بازارچه ، درهم آمیختگی ذوق هنرمندان با حس نوع دوستی و عشق را موجب توسعه حس همکاری و تعامل در خدمت به مردم دانست و گفت: باید فرصت هایی فراهم شود تا مرهمی بر آلام مصیبت زدگان باشیم.
مجید جوادیان زاده افزود: امیدواریم همچون یک سال گذشته که از افتتاح این مکان به عنوان گذر فرهنگ و هنر می گذرد، شاهد تداوم حضور و فعالیت موثر هنرمندان باشیم و در این راه نهایت تلاش و همکاری را خواهیم داشت.
بارندگی ابتدای سال 98 باعث وقوع سیلاب در برخی استان ها و بروز خسارت در برخی شهرهای گلستان، فارس ، لرستان و خوزستان شد و شرایط بحرانی ایجاد کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار