مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برنامه‌های هفته کارگر امسال در استان شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و تجلیل از کارگران را تشريح كرد.
کد خبر: ۷۳۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 24 April 2019

«محمد حسین ریاحی» با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نامگذاری شده است، گفت: کارگران بخش اصلی چرخ تولید کشور را می‌گردانند، اما تنها زمانی تولید به رونق می‌رسد که بررسی‌های کارشناسی انجام گیرد تا بتوان در نتیجه آن، عقب‌افتادگی از صنعت و تکنولوژی جهانی جبران شود.

وی با بیان این که برنامه‌های متنوعی برای ایام هفته کارگر دراستان در نظر گرفته شده است، گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های سومین شهید محراب یزد آیت اله صدوقی (ره)، شهدای کارگر و امام راحل روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه مصادف با نخستین روز هفته کارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد حضور حداکثری کارگران در نماز جمعه را یکی از برنامه های مهم این هفته عنوان کرد و گفت: برگزاری جلسه تفسیر موضوعی قرآن کریم، نشست مشترک تشکل‌های کارگری و کارفرمایی با حضور دکتر «علی ربیعی» و مسابقات ورزشی کارگران نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

وی از معرفی کارگران نمونه استانی خبر داد و خاطر نشان کرد: همانند سال‌های گذشته طی مراسمی از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه کارگری با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل انجام می شود؛ همچنین در این مراسم نفرات برتر مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش سال 97 مورد تقدیر قرار خواهند می‌گیرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار