رییس دانشکده مهندسی برق دانشگاه یزد با اشاره به اهمیت تبادل علوم فنی و مهندسی بین اساتید دانشگاهی در سطح کشور،‌ گفت: بیست و هفتمین کنفرانس مهندسی برق ایران به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۳۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 28 April 2019

،«محمدتقی صادقی» با اشاره به بیست و هفتمین کنفرانس مهندسی برق ایران در دانشگاه یزد از10 تا 12 اردیبهشت ماه امسال با حضور صاحب‌نظران دانشگاهی، صنعتی و سازمان‌های مرتبط در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این کنفرانس را گسترش دانش فنی از طریق ایجاد محیطی برای تبادل نظر علمی و فنی، ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و همچنین بحث و تبادل نظر در زمینه راهکارهای موثر در نقش آفرینی بیشتر دانشگاه‌ها در توسعه پایدار است.

رییس دانشکده مهندسی برق دانشگاه یزد و دبیر این کنفرانس، برگزاری کنفرانس، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه، میزگردهای تخصصی، مسابقات و چالش‌های علمی و صنعتی را از جمله ویژگی‌های این رویداد علمی و فنی دانست و گفت: الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، کامپیوتر، مهندسی پزشکی، صنعت و اقتصاد برق مهمترین محورهای تعیین شده برای این کنفرانس بین المللی است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه کلنگ‌زنی ساختمان دانشکده‌ مهندسی برق و امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشکده‌های مهندسی برق دانشگاه یزد و دانشگاه صنعتی شریف از دیگر برنامه‌های جانبی این کنفرانس است .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار