مدیرعامل شرکت کابل‌های مخابراتی شهید قندی یزد گفت: برای نخستین بار در کشور کابل‌های شبکه مشترکین نوری ftth در کارخانه کابل‌های مخابراتی شهید قندی یزد تولید شد.
کد خبر: ۷۳۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷ 29 April 2019

حمید رضا قدری مدیرعامل شرکت کابل‌های مخابراتی شهید قندی یزد با اشاره به تولید کابل‌های شبکه مشترکین نوری ftth در کارخانه کابل‌های مخابراتی شهید قندی یزد،گفت: این نوع کابل برای اتصال فیبر نوری به داخل منازل، سازمان‌ها شرکت‌ها و موسسات مختلف طراحی شده است که به تدریج جایگزین کابل‌های مسی در انتقال دیتا و شبکه اطلاعات خواهد شد.

وی افزود: کابل‌های فیبر نوری منازل با دارا بودن پهنای باند مناسب بستر فیبر نوری کشور را برای اتصال به کاربران در منازل، شرکت‌ها و سایر موسسات فراهم می‌کند.

قدری گفت: کابل‌های اف تی تی اچ یا کابل‌های فیبر نوری مشترکان قادر است با پهنای باند مناسب خدمات ویزه‌ای در زمینه ارتباطات نظیر منازل هوشمند، مولتی مدیا، تلویزیون اینترنتی و کلیه خدمات ارتباطی با پهنای باند زیاد را به مشترکان ارائه دهد.

وی ادامه داد: کارخانه کابل‌های مخابراتی شهید قندی یزد قادر است سالانه ۱۵۰ هزار کیلومتر از کابل‌های فیبر نوری خانگی را تولید و روانه بازار کند.

قدری افزود: برای اجرای این طرح ۲ میلیون یورو سرمایه گذاری شده است و زمینه اشتغال ۵۰ نفر هم فراهم شد.

مدیرعامل شرکت کابل‌های مخابراتی شهید قندی یزد گفت: تولیدات این شرکت سالانه ۱۰ میلیون دلار برای کشور صرفه جویی ارزی به همراه داشته است.

وی همچنین از طراحی کابل‌های حسگر اولین بار در این شرکت خبر داد و گفت: این نوع کابل‌ها که در زمینه دفاعی، امنیتی و حفاظتی کاربرد فراروان دارد به همت مهندسان این شرکت طراحی شده است که تا پایان امسال نیز روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار