مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۲ عنوان کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» منتشر شد .
کد خبر: ۷۳۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 30 April 2019

«رقیه دوست فاطمی‌ها» اظهار کرد: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۱۲ کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است .

وی افزود: این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند .

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: کودکان برای شرکت در بخش «کودک»، می‌توانند به یکی از دو شیوه‌ «ترسیم نقاشی» و «ارسال فیلم موبایلی» اقدام کنند و با کشیدن نقاشی از جذاب‌ترین بخش مورد علاقه کتاب در برگه‌های مسابقه و یا ارسال یک فیلم موبایلی، شامل معرفی کتاب و یا خواندن بخش‌های جذابی از کتاب، در این جشنواره شرکت کنند .

دوست فاطمی ها تصریح کرد: علاقه‌مندان در بخش «نوجوان» نیز می‌توانند به صورت مکتوب و الکترونیکی بر اساس کتاب‌های معرفی شده در جشنواره و همچنین ارسال یک فیلم موبایلی، شامل معرفی کتاب دلخواه اعم از منابع جشنواره و منابع آزاد مرتبط با موضوع در جمع یا گروه‌های مختلف از طریق سایت در این جشنواره شرکت کنند .

وی ادامه داد: بر اساس فراخوان منتشر شده علاقه‌مندان به شرکت در بخش «جوان و بزرگسال» می‌توانند از سه شیوه‌ مختلف در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: علاقمندان برای دریافت فایل کتاب‌ها می‌توانند به آدرس www.razavi.iranpl.ir مراجعه و یا برای دریافت امانی کتاب‌های مسابقه به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار