فرماندار مهریز:
فرماندار مهريز گفت: شهیدان سندهای افتخار ایران و اسلام هستند و ما هر چه داریم از شهداست.
کد خبر: ۷۴۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 11 May 2019

رضا زارع زاده در ديدار امام جمعه و جمعي از مسئولين شهرستان مهريز با خانواده شهيدان عبداللهي و دهقاني زاده، خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آنان هستیم.
وی با بیان اینکه تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه ما می‌باشد، تصریح کرد: تکریم و سرکشی از خانواده معظم شهدا باید به فرهنگی در بین مسئولان تبدیل و در جامعه نیز نهادینه شود.
حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني امام جمعه مهريز نیز خانواده های شهدا را از افتخارات کشور دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره نشان داده اند که قدردان خون شهیدان هستند.
وی گفت: شهدا با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده های آن بزرگمردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.
محي الديني با بیان اینکه شهدا دانش‌آموختگان مکتب امام حسین (علیه‌الاسلام) هستند، افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
رضا خانجانخاني رئيس بنياد شهيد شهرستان مهريز هم با اشاره به اینکه شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند، تصریح‌ کرد: شهدا الگوی واقعی استقامت در حفظ ارزش‌های اسلامی هستند و با جانفشانی در راه اعتلای امنیت کشور جان خود را خالصانه تقدیم کردند.
وی با بيان اینکه خانواده‌های شهدا نمونه آشکار ایثار و مقاومت و سرمایه‌های جاوید ایران اسلامی هستند، گفت: خانواده‌های معظم شهدا در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان‌های امام راحل مهمترین نقش را ایفا می کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار