امام جمعه مهریز:
امام جمعه مهریز گفت: برجام به ملت شریف ایران نشان داد آمریکا قابل اعتماد و تعامل نیست.
کد خبر: ۷۴۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ 11 May 2019

 حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز در خطبه‌های امروز نماز جمعه به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: دولت آمریکا به خیال باطل خود با خروج از برجام می تواند نظام جمهوری اسلامی و اقتصاد آن را متلاشی کند مردم ایران همواره در صحنه هستند و پایه‌های نظام به خروج از برجام نمی لغزد.

وی افزود: برجام هیچ دستاوردی برای آمریکا نداشت و همین امر او را اعصبانی و سپاه را که مظهر امنیت کشور ایران است را متهم به تروریست بودن کرد.

حجت السلام محی الدینی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی وجود دارد و قابل حل است، گفت: مسئولان و مردم باید اعتقاد داشته باشند چرخه اقتصاد در داخل می چرخد و به توان داخلی اعتقاد داشته و با همکاری و اتحاد می تواند آن را عملی کنند.

وی به پیامد‌های برجام اشاره کرد و ادامه داد: برجام به ملت شریف ایران نشان داد آمریکا قابل اعتماد و تعامل نیست، دشمن شناسی واقعی، نتیجه انعطاف در مقابل آمریکا، اروپای‌ها و غربی‌ها زیادی خواهی‌ها آن‌ها ست، بد عهدی و بدقولی آمریکا و متعهدات به او، همراهی اروپایی‌ها با آمریکا در دشمنی با ایران است.

حجت السلام محی الدینی به مسأله تنباکو اشاره کرد و افزود: تا زمانی که روحانیت، مرجعیت و ولایت فقیه هستند هیچ معاهده ننگینی علیه ایران اسلامی نوشته نخواهد شد.

حجت السلام محی الدینی با اشاره به اینکه سند ۲۰۳۰ خاکریز جنگ نرم دشمن است، اظهار داشت: در این سند دین، هویت، ایمان مردم در آینده ونسل جوان از بین میرود لذا همه باید هوشیار باشیم.

وی با تبیین سخنان رهبری در دیدار با فرهنگیان، افزود: باید بر اجرای سند تحول در آموزش و پرورش تاکید کرد، معلمان سرمایه‌های نوین اسلامی که باید توجه ویژ‌های به آن‌ها شود، جلوگیری از تضعیف روحیه انقلابی در جامعه و به شرافت و بزرگی معلمان احترام گذاشت.

حجت السلام محی الدینی افزود: تبریک روز جهانی هلال احمر و قدر دانی از زحمات آن‌ها به ویژه داوطلبانی که بدون هیچ چشم داشتی به مردم خدمت میکنند.

وی توجه به فرا رسیدن ماه رمضان از فروشندگان مواد غذایی خواست رعایت انصاف را داشته و به اندک شایع‌های قیمت‌ها را بالا نبرند و روحیه انقلابی را تضعیف نکند.

حجت السلام محی الدینی نیز از مسوولان درخواست کرد: نظارت بیشتری را به طور عملی بر کار فروشندگان داشته نه فقط به صورت شعار و در لفظ انجام شود.

وی با اشاره به وفات حضرت خدیجه افزود: این بانوی الگوی صبر، بصیرت پایداری و قویترین پشتیبان و همراه ولایت که تمام اموال خود را برای اهداف همسرش و گسترش اسلام بخشش کرد.

در پایان مردم شهید پرور و نماز گزار مهریز در حمایت از بیانه شورای عالی امنیت راهپیمایی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار