امام جمعه هرات:
امام جمعه هرات گفت: دستاورد برجام به جهانیان و ملت ایران نشان داد آمریکا قابل اعتماد نیست و جمهوری اسلامی همواره پایبند به تعهدات بین المللی است.
کد خبر: ۷۴۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ 11 May 2019

حجت الاسلام محمد علی جعفری امام جمعه هرات به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای بهره مندی از نسیم الهی و کسب ارزش‌های معنوی است که انسان باید خود را در معرفی این نسیم ها قرار دهد.

وی افزود: ملت و مسئولان باید با درایت و شجاعت در برابر کفر جهانی ایستادگی کنند و مقاومت و وحدت و همبستگی و انسجام مردم ایران باید حفظ شود.

حجت الاسلام جعفری با اشاره باحمایت از اقدام اخیر ایران در برابر بد عهدی وغیر قابل اعتماد بودن آمریکا اظهارداشت: یکی از مهمترین دستاورد برجام که به جهانیان و ملت ایران نشان داد اثبات حقانیت جمهوری اسلامی که بر اساس تعامل، تفاهم و مذاکره است و همواره پایبند به تعهدات بین المللی است.

امامجمعه هرات افزود: خداوند به بندگانش منت گذاشته که این ماه را قرار داده تا مردم روزه بگیرند و به تکلیف شرعی خود عمل کنند و به تعبیر قرآن کریم رمضان دارای تقوا و معنویت بی نظیری است که در ماه‌های دیگر وجود ندارد و باید از آن بهره‌مند شد.

خطیب جمعه هرات بابیان اینکه دراین ماه باید اموال خود را از ناپاکی‌ها رها کنیم، گفت: رفتار ما دراین ماه باید باکرامت انسانی همراه شود ودراین مسئله باید نسبت به انجام صله رحم ورسیدگی به همسایگان توجه کرد.

وی با عرض تسلیت فرارسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه گفت: این سرباز بزرگ اسلام بانوی سرافراز و مجاهدی است که الگوی زنان و مردان مسلمان به شمار می‌رود و درود به همه زنان و مجاهدان و شهیدان خدا و امام شهدا می‌فرستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار