نماینده اردکان:
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به خیال خود سه هدف کوتاه مدت برای ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور، هدف میان مدت برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و ناکارآمد نشان دادن حاکمیت، و هدف بلند مدت به زعم خودشان تغییر در رفتار و نظام را دنبال می کند.
کد خبر: ۷۴۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 11 May 2019

محمدرضا تابش در جمع مردم شهر احمد آباد با تشریح وضعیت کشور و تحرکات اخیر آمریکا عنوان داشت: به فرموده رهبری، آمریکا که از رویارویی نظامی با ایران هراس دارد تمرکز خویش را بر روی جنگی تمام عیار در بخش اقتصادی و فرهنگی گذاشته است و از هیچ کوششی برای فشار به مردم اعم از تحریم های مالی، بانکی، نفتی، نهادها و شخصیت های کشور دریغ نکرده است و تمام توان خود را برای اخلال در بازار ارز و چرخه اقتصاد و معیشت مردم بکار بسته است.
نماینده مردم اردکان در تبیین اهداف آمریکا در ایجاد این فشارها گفت: آمریکا به خیال خود سه هدف کوتاه مدت برای ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور؛ هدف میان مدت برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و نا کارآمد نشان دادن حاکمیت؛ و هدف بلند مدت به زعم خودشان تغییر در رفتار و نظام را دنبال می کند.
تابش با بیان اینکه سال هاست دشمنان قسم خورده مردم و این نظام در پیاده کردن اهداف شان ناکام مانده اند گفت: کشور ما و مردم مقاوم و هوشمندش، ظرفیت های فراوانی برای فائق آمدن بر این مشکلات و جنگ تمام عیار اقتصادی اخیر دارند که باید با اجرای برخی اقدامات نظیر مقاوم سازی اقتصاد، حمایت از تولید، برون گرایی و شناسایی فرصت های کمتر آسیب پذیر در کشورهای همسایه و ... در صدد رفع این چالش ها برآییم.
وی با تاکید بر اینکه همه این راهکارها معطوف به اراده ها است تصریح کرد: وحدت بین مردم و حاکمیت، محور موفقیت در این برهه زمانی است، باید واقعیات را با مردم در میان گذاشت و همراه و همدل با آنان برای دنبال رفع مشکلات همت گماشت، از طرفی مردم هم باید به این باور برسند که مسئولان همه وقت و انرژی خود را برای مرتفع کردن مشکلات معطوف داشته اند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه باید برخی سوء مدیریت ها و ناکارآمدی ها مثل موضوع تخصیص ارز 4200 تومانی و تامین کالاهای اساسی رفع شود گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری در تشکیل ستاد هماهنگی اقتصادی سران سه قوه و با محوریت دولت، برنامه هایی برای شرایط مختلف و رویکردهای متفاوت آمریکایی ها تهیه شده است که امیدواریم با برنامه ریزی جامع نگر و همراهی مردم، نهایتا بار دیگر شاهد شکست نقشه های دشمنان انقلاب باشیم.
نماینده مردم اردکان با اشاره به مواضع متناقض مسئولان آمریکایی در چند وقت اخیر گفت: اخیرا ترامپ از تمایل مجدد به مذاکره برای آنچه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته عنوان کرده، سخن گفته است که حرف باطلی است زیرا اولا با فتوای رهبری ایران هیچ وقت قصدی برای ساخت سلاح هسته ای نداشته است ثانیا راستی آزمایی ایران توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر رعایت دقیق تعهدات و قوانین موجود انجام شده است و ثالثا و از همه مهمتر اینکه آزموده را آزمودن خطاست زیرا آمریکایی ها بودند که میز مذاکره را ترک کردند و برای اجرای تعهدات شان دبه درآوردند.
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: ما طالب صلح هستیم ولی اگر کشوری همچون آمریکا قصد تعدی به منافع ما را داشته باشد توان آن را داریم که منافع آمریکا و دنباله روهای او را در هر نقطه از جهان به خطر بیندازیم.
وی ابراز امیدواری کرد با تلاش و برنامه ریزی بهتر مسئولان و همراهی مردم، شاهد کاهش مشکلات و ناکام ماندن آمریکا در اجرای نقشه هایش باشیم.
همچنین نماینده مردم اردکان در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات انجام شده برای شهر احمدآباد اشاره کرد و با اشاره به تخصیص 3.4 میلیارد تومان در سال گذشته به شهرداری احمدآباد از منابع مختلف، به بخشی از پروژه های اجرا شده در این شهر پرداخت و گفت: برخی از موضوعات مهم مثل انجام طرح بازافرینی شهری نیز در دست اقدام است که ان شاءالله بزودی در جلسه ای با مسئولان کشوری و استان به سرانجام خواهد رسید.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار