در مراسمی از زحمات محمدعلی شاه حسینی فرماندار سابق اشکذر قدر دانی و هادی نسب به عنوان فرماندار اشکذر معرفی شد.
کد خبر: ۷۴۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 11 May 2019

محمدعلی طالبی استاندار یزد در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اشکذر ضمن قدردانی از زحمات محمدعلی شاه حسینی فرماندار سابق اشکذر در طول ۵ سال تصدی این پست، دستاورد‌های گزارش شده را نشان از جدیت و تلاش وی و روحیه تعامل و همنوایی ائمه جمعه و مدیران ادارات دانست.

وی با اشاره به این که با توجه به نیاز تحرک بیشتر حوزه اقتصادی در استان شاه حسینی به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری یزد با پیشنهاد معاونان منصوب شد، گفت: همچنین نیاز به تحرک جدید‌تر در شهرستان اشکذر بود.

طالبی به اشاره به عناوین پست‌های فرماندار جدید، افزود: دوره آزمون و خطا در شهرستان گذشته است و هادی هادی نسب با توجه به بومی بودن و مقبولیت در شهرستان گزینه مناسبی برای این پست است.

وی به با بیان این که در استان جابه جایی شطرنجی گفت: الزمات و ضرورت‌هایی از سوی وزارت کشور برای انتصابات در مسئولیت‌های استان است که مجبوریم اتکا به نیرو‌هایی که در کنار ما هستند باشد و انصافا برخی از جابجایی‌ها تحول آفرین هست.

استاندار یزد با بیان این که الزام دیگر در شرایط کشور بحث انتخابات است، تصریح کرد: مسئولان با تجربه‌ای برای مدیریت انتخابات می‌طلبد، اظهار داشت: از هم اکنون مقدمات انتخابات برای مشارکت حداکثری انجام می‌شود و فرماندار منصوب شده وظیفه دارد فضای خوبی برای رقابت و حضور و مشارکت مردم و تعامل ادارت برقرار کند.

طالبی اضافه کرد: شهرستان اشکذر ظرفیت خوبی در حوزه‌های صنعت گردشگری، کشاورزی دارد که این توانمندی‌ها باید مورد احصا قرار گیرو با جدیت پیگیری شود.

دراین مراسمی از زحمات محمدعلی شاه حسینی فرماندار سابق اشکذر قدر دانی و هادی نسب به عنوان فرماندار اشکذر معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار