امام جمعه ابرکوه:
امام جمعه ابرکوه گفت: با صدور بیانیه شورای امنیت ملی، تکلیف ایران در برابر عهدشکنان مشخص می‌شود و دیگر خود را ملزم به پای‌بندی یک طرفه به تعهدات نمی‌دانیم.
کد خبر: ۷۴۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 11 May 2019

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت ملی کشور اظهار داشت: این بیانیه در راستای صیانت از امنیت و منافع کشور صادر شده و با صدور این بیانیه برای افرادی که همچنان رؤیای آمریکا را در سر می‌پرورانند، ثابت شد که آمریکا با قلدری تمام تمام اصول رسمی بین المللی را زیر پا گذاشته است.

وی بیان کرد: این بیانیه به این دلیل صادر شد که به جز آمریکا، سایر کشورهای باقی‌مانده در برجام تکلیف خود را روشن نمی‌کردند و آنها نیز در عمل به تعهدات خود کوتاهی داشته‌اند و در بسیاری از موارد با آمریکا به عنوان ناقض اصلی برجام، همراهی نیز داشته‌اند.

حسینی خاطرنشان کرد: این فرصت ۶۰ روز برای اعضای باقی‌مانده در برجام، تکلیف ایران را نیز روشن خواهد کرد زیرا اگر در فرصت تعیین شده به تعهدات خود عمل نکنند، ایران اقدامات خود را در زمینه غنی سازی اورانیوم و مدرن سازی راکتور آب سنگین اراک از سر خواهد گرفت.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: توافقات دو طرفه بوده بنابراین اجرای آن نیز باید دو طرفه باشد و قرار نیست ایران در تعهدی باقی بماند که هیچ‌یک از طرف‌های او به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

وی عنوان کرد: آمریکا در واقع جنگ تمام عیار اقتصادی با ایران را از مدت‌ها پیش آغاز کرده و هدف براندازی نظام اسلامی ایران را دنبال می‌کند و باید در برابر چنین دشمن خبیثی، آرایش جنگی داشته باشیم.

حسینی تصریح کرد: در شرایطی که بحران اقتصادی فعلی معیشت مردم را در تنگنای شدید قرار داده، حفظ روحیه انقلابی مردم و جوانان کشور ضروری است.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: عزم ملت در جنگ فعلی اقتصادی جزم است و با صبر و مقاومت خود بار دیگر از این پیچ پرخطر با سربلندی عبور خواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار