مدیر کل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفت: به منظور تامین نیاز‌های غذایی و رشد و تکامل مطلوب جنین، مادران باردار و شیرده نیازمند روستایی استان سبد غذایی دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۷۴۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 12 May 2019

نشست معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با حضور مدیر کل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت و نمایندگان بنیاد علوی پیرامون برنامه حمایت تغذیه‌ای از مادران باردار و شیرده نیازمند و نحوه اجرای آن در استان یزد برگزار و بحث و تبادل نظر شد.

زهرا عبداللهی مدیر کل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفت: جنین نیاز به مواد مغذی متنوع دارد که فقدان این مواد و نرسیدن بموقع به مادران باردار باعث بروز مشکلات در رشد و تکامل ارگان‌های بدن جنین می‌شود.

مدیر کل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت اظهار داشت: همکاری بنیاد علوی با وزارت بهداشت باعث کاهش نگرانی واسترس مادران باردار نیازمند شده است و این عمل سبب ترغیب مادران جهت شرکت در کلاس‌های آموزشی شده و این اقدام حسنه در بلند مدت به نفع خانواده‌ها و مردم عزیز کشور می‌باشد.

معاونت امور بهداشتی دانشگاه نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی و رضایت از این اقدام عام المنفعه، از آمادگی کامل این معاونت جهت انتقال به موقع سبد‌های غذایی به مادران نیازمند خبر داد.

تاکنون تعداد ۳۸۳ نفر از مادران تحت پوشش نیازمند روستایی در استان یزد سبد غذایی دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار