کمپین هدیه سرخ در استان یزد برای چهارمین سال متوالی با حضور کثیر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و مسئولان استان رقم خورد.
کد خبر: ۷۴۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 12 May 2019

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ضمن مشارکت گسترده در امر اهدای خون، حمایت خود را از کمپین هدیه سرخ و نجات جان بیماران اعلام کردند.

دکتر «علی دهقانی» معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد در این مراسم، پس از اهدای خون درباره مشارکت گسترده دانشجویان از این کمپین، گفت: اهدای خون مصداق بارز کمک به هم نوع است و بایستی در این زمینه بین دانشجویان و قشر جوان فرهنگ ‎ سازی شود.

دکتر «نقی تقوائی» مدیر کل انتقال خون یزد نیز از استقبال خوب دانشجویان از کمپین هدیه سرخ و همچنین دست اندرکاران آن تشکر کرد و افزود: کمپین هدیه سرخ در سه سال گذشته با حضور خوب دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به نحو مطلوبی در ماه مبارک رمضان و در راستای نجات جان بیماران رقم خورد و امیدوارم امسال نیز با همین شور و نشاط تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.

گفتنی است؛ کمپین هدیه سرخ از برنامه‏های تقویم سالیانه کانون خیریه امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی است که در سه سال گذشته با استقبال خوب دانشجویان مواجه شده و امسال نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه با مشارکت دانشجویان در این سنت حسنه برگزار می‎شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار