خیرین و مسئولان میبدی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با حضور در مراسم جشن گلریزانی که در هتل کریاس پالاس میبد و به همت انجمن حمایت از خانواده ‎ های زندانیان برگزار شد، بیش از 1.5 میلیارد ریال کمک ‎ نقدی کردند.
کد خبر: ۷۴۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 12 May 2019

«هدایت الله کلانتری» مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان میبد در حاشیه این مراسم گفت: انجمن حمایت از خانواده زندانیان میبد از سال 91 با هدف حمایت از خانواده زندانیان و رسیدگی مالی و معنوی از آنها به منظور مصون ماندن خانواده ‎‎ های بزه دیده از خطرات احتمالی و شکست‏های بعدی آغاز بکار کرد.

وی افزود: این انجمن بدون هیچ گونه بودجه دولتی و از طریق مشارکت ‎ های مردمی و همراهی خیرین، بخشی از مشکلات خانواده ‎ های نیازمند زندانیان را مرتفع می‏سازد.

کلانتری در رابطه با وظایف این انجمن عنوان کرد: وظایف انجمن حمایت از زندانیان شامل کمک به خانواده زندانیان، بازسازی شخصیت و اصلاح و ارشاد زندانیان، کمک در جهت آموزش حرفه‌ای به زندانیان و مساعدت در بهبود وضع بهداشت و درمان، ترغیب و تشویق فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و حرفه‌ای آنها است.

وی خاطرنشان کرد: خدمات انجمن حمایت از زندانیان به خانواده‌های بی‌بضاعت نیز شامل پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی و همچنین کمک هزینه‌های درمانی، توانبخشی و تحصیلی به آنهاست.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان میبد در رابطه با کمک‏های صورت گرفته به خانواده زندانیان از بدو تاسیس انجمن تاکنون، بیان کرد: در حال حاضر حدود 50 خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان میبد است که از سال 91 تاکنون در زمینه مختلف مورد حمایت انجمن قرار گرفته‎‎اند.

کلانتری از نهادهای حمایتی برای کمک به خانواده‏‏های زندانیان درخواست همکاری کرد و گفت: انجمن حمایت از خانواده زندانیان میبد با همراهی و همکاری خیران نیک اندیش شهرستان، از انجمن‏های فعال در استان یزد است که تاکنون توانسته در این راستا و با هدف کمک به خانواده زندانیان گام ‎ های موثری بر دارد.

این مسئول ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای رسیدگی به خانواده زندانیان ذکر کرد و در پایان یادآور شد: خیرین میتوانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 0108623839007 انجمن حمایت از زندانیان شهرستان میبد واریز کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار