مراسم تودیع و معارفه مدیرجهادکشاورزی شهرستان بافق با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار و علی اکبر رحمتیان به عنوان مدیر این اداره معرفی شد.
کد خبر: ۷۴۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ 12 May 2019

مراسم تودیع و معارفه مدیر جهادکشاورزی شهرستان بافق با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار و از زحمات ده ساله حمید عسکری باقرآبادی تجلیل و علی اکبر رحمتیان به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی بافق معرفی شد.

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در این مراسم با اشاره به وضعیت مطلوب بارندگی‌ها در مناطق مختلف استان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های حوزه کشاورزی برای رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان بالا بودن پتانسیل‌های کشاورزی در روستا‌ها، فراهم شدن زمینه عمران و آبادانی روستا‌ها را برای توسعه بخش کشاورزی خواستار شد.

سجادی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد نیز در این مراسم از اجرای طرح‌های کشاورزی در شهرستان بافق خبر داد و گفت: اصلاح نژاد نخیلات، توسعه آبزی پروری و شیلات، فرآوری خرما، اصلاح الگوی کشت و ... از مهمترین طرح‌هایی که در شهرستان بافق در حال اجرا است.

همچنین زاده رحمانی فرماندار بافق در این آئین توسعه دو محصول خرما و پسته را در شهرستان بافق مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های ترویج کشاورزی در بافق این شهرستان در آینده‌ای نزدیک به یکی از قطب‌های کشاورزی استان یزد تبدیل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار