فرماندار بافق:
فرماندار بافق گفت: با توجه به محدویت آب در استان یزد، خوشبختانه بافق دارای سفره‌های آب زیرزمینی بهتری است و این مزیت پتانسیل بالایی برای توسعه کشاورزی است.
کد خبر: ۷۴۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ 13 May 2019

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق گفت: با توجه به محدویت آب در استان یزد، خوشبختانه بافق دارای سفره‌های آب زیرزمینی بهتری است و این مزیت پتانسیل بالایی برای توسعه کشاورزی است.

وی افزود: با این روند پیش بینی می‌شود با تولید و فراوری دو محصول استراژیک خرما و پسته در سال‌های آینده گام‌های اساسی در تولید این محصول برداشته می‌شود.

فرماندار بافق خاطر نشان کرد: در عر صه‌های جدید هم از قبیل دامپروری، ماهیان و آبزی پروری بافق اقدامات اساسی انجام شده است که این ظرفیت‌ها به زودی بافق را به قطب کشاورزی استان تبدیل می‌کند.

وی کشاورزی را بخشی ماندگار برای توسعه بافق عنوان کرد و افزود:کشاورزی بر خلاف معادن که پایدار نیستند از پایداری بهتری برخوردار است و باید مد نطر باشد تا با ایجاد اشتغال در این حوزه و تولید محصولات ارگانیک ارزآوری داشته باشیم.

زاده رحمانی ادامه داد: باید با توسعه افقی کشاورزی، اقلیم شهرستان را تغییر دهیم تا علاوه بر خودکفایی، آب و هوایی بهتر هم داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار