مدیر برق شهرستان اردکان گفت: در سال رونق تولید تلاش می کنیم تا درصد تلفات را به رقم 5.5 درصد و میزان خاموشی به ازای هرمشترک در سال را به کمتر از 64 دقیقه برسانیم .
کد خبر: ۷۴۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 13 May 2019

سید ناصر میرفخرالدینی در خصوص اهداف سال جاری مجموعه تحت مدیریت خود به ایرنا افزود: استفاده از تکنولوژی جدید قرائت کنتور ، روش های نوین وصول مطالبات و هوشمند سازی لوازم اندازه گیری مشترکین دیماندی از اهدافی است که در سال جاری آن را دنبال خواهیم کرد.
وی تشویق مشترکین صنعتی و کشاورزی برای ساماندهی پیک بار مصرف ، نظارت ویژه بر عملکرد مامورین قرائت ، کاهش بازه زمانی فروش و نصب کنتور وتکمیل بانک اطلاعاتی مشترکین را از دیگر اهدافی حوزه مشترکین برشمرد.
این مسئول، رساندن تلفات شهرستان اردکان به رقم 5.5 درصد ، افزایش ضریب بار به رقم 47 درصد ، و پیاده سازی کامل سیستم اطلاعات مکانی را از دیگر اهداف برشمرد و گفت : تعویض 60 درصد پایه های فشارمتوسط ، اجرای 100 کیلومتر شبکه تبدیل سیم به کابل خودنگهدار و تعویض کلیه پایه های فرسوده فشار ضعیف از مهم ترین اهداف در حوزه توسعه و مهندسی است.
میرفخرالدینی ، تقویت پایه های شبکه جهت مقابله با طوفان و سیل، احداث شبکه فشار متوسط بین خرانق تا ایستگاه نی باد جهت افزایش پایایی شبکه ، تقویت شبکه خط قدیم چاه افضل و بازارایی شبکه برای 6 خروجی از پست امامزاده شهرستان اردکان را از اهداف حوزه بهره برداری بیان کرد.
وی کاهش خاموشی هرمشترک درسال به کمتراز64 دقیقه برای افزایش رضایت مندی مشترکین مورد تاکید قرار داد و افزود: در سال گذشته 242کیلومتر از خطوط برق شهرستان با استفاده از دوربین ترموویژن مورد آنالیز قرار گرفت و در نتیجه 218 نقطه اتصال سست آن توسط اکیپ های بهره برداری اصلاح شد.
مدیر برق شهرستان اردکان اصلاح 73 مجموعه ارت ، نصب 270 خازن فشار ضعیف ، جایجایی هشت دستگاه ترانسفورماتور کم بار به مناطق پربار شبکه ، اتوماسیون پنج دستگاه ریکلوزر و سکسیونر را عمده اقدامات بهره برداری در سال گذشته برای پایداری و افزایش ضریب اطمینان شبکه شهرستان اردکان اعلام کرد.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار