رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میبد گفت: مدارس سما در فضایی به وسعت ده هکتار و با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ میلیارد تومان در این شهرستان راه اندازی شد.
کد خبر: ۷۴۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ 14 May 2019

حسین اعرافی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میبد گفت: مدارس سماء در فضایی به وسعت ده هکتار و با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ میلیارد تومان راه اندازی در این شهرستان شد.

وی افزود: یکی از سیاست‌ها جدید دانشگاه آزاد کشور درسال جاری ورود به آموزش مقاطع ابتدایی و متوسطه و کمک به آموزش و پرورش است.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی میبد گفت: راه اندازی مدارس سماء در دانشگاه آزاد اسلامی میبد از پارسال دریک مقطع آغاز شد و در سال آینده تحصیلی در تمام مقاطع آموزشی متوسطه و ابتدایی فعالیت خواهدکرد.

اعرافی فعالیت دبیرستان تخصصی تربیت بدنی و راه اندازی دبیرستان تجسمی هنر‌های زیبا را از دیگر برنامه‌های سال آینده این دانشگاه برشمرد و افزود: امیدواریم براساس ماموریت دانشگاه که آموزش و پژوهش است بتوانیم باری از آموزش، آموزش و پرورش برداریم.

رئیس دانشگاه آزاد میبد خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی میبد که یک دانشگاه وسیع و با امکانات فراوان است می‌تواند در زمینه‌های آیتی و آزمایشگاه‌های مختلف، شاخص‌های آموزشی و علمی را بالا ببرد.

اعرافی گفت: برای راه اندازی مدارس سماء در دانشگاه آزاد اسلامی میبد درفضایی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع، آزمایشگاه و سالن‌های ورزشی تخصصی بیش از ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی میبد به عنوان یکی از نخستین دانشگاه‌های این شهرستان از ظرفیت و پتانسیل‌هایی بالایی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار