مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری یزد گفت: فیلم سینمایی «تیک آف» ساخته ماهش نارایان، امروز 24 اردیبهشت در حوزه هنری یزد اکران و تحلیل می‌شود.
کد خبر: ۷۴۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 14 May 2019

«علیرضا غفاریان» با بیان این‌که هشتاد و چهارمین نشست تخصصی باشگاه فیلم حوزه هنری یزد به اکران و تحلیل فیلم سینمایی «تیک آف»( پرواز)، به کارگردانی ماهش نارایان اختصاص دارد،‌اظهار کرد: در این نشست دکتر محمدحسن نجفی ـ‌پزشک و فعال اجتماعی‌ـ به واکاوی و بررسی این اثر می‌پردازد .

وی افزود: «تیک آف» تولید سال 2017 و در واقع بازنمایی از رنج تا غرور ملی است .

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری یزد گفت: در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛ در سال ۲۰۱۴ و در جریان اشغال شهر تکریت عراق توسط داعش، گروهی از پرستاران هندی به دست داعش اسیر شدند. این فیلم بازنمایی از رنج‌های این پرستاران طی دوران اسارتشان است .

پارواتی تیروت، کونچاکو بوبان، فهد فاضل از جمله بازیگران این فیلم هستند .

این فیلم آذرماه 97 در بخش رقابت آثار سینمایی بین‌الملل پانزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» حضور داشت .

سینماگران، هنرمندان و علاقه‌مندان به مباحث آموزشی سینما می‌توانند سه‌شنبه 24 اردیبهشت، ساعت 16 در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی به تماشای این فیلم بنشینند و در نشست تحلیلی آن شرکت کنند .

گفتنی است؛نشست‌‌‌ هفتگی باشگاه فیلم حوزه هنری یزد، عصر سه‌شنبه‌‌ها در این مرکز برگزار می‌شود و حضور برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار