کرم ضد‌چروک و مرطوب‌کننده بر پایه محصولات طبیعی زنبور عسل توسط يكي از شركت‌هاي مستقر در پارک علم و فناوری یزد تولید و به بازار عرضه شد.
کد خبر: ۷۴۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 14 May 2019

این محصولات بر پایه محصولات طبیعی زنبورعسل فرموله و تولید شده و عسل و ژل رویال موجود در این محصولات کاملاً طبیعی و دارای کیفیت بالا بوده و اثرگذاری محصول را افزایش داده است.

به گفته صادقيان مدیر عامل اين شرکت توليدكننده، از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصولات تولیدی فاقد پارابن بودن است.

وي مي‌گويد: پارابن‌ها از پرکاربردترین دسته مواد نگهدارنده هستند که به دلیل خواص آنتی باکتریال، قیمت ارزان و عملکرد مناسب در برابر آلودگی‌های میکروبی، در اکثر محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شوند ولي از آنجایی که اين مواد به همراه محصولات آرایشی- بهداشتی به عمق پوست و مو نفوذ می کنند، اثرات مخرب خود را در انتهای لایه‌های زیرین این بافت‌ها برجای می‌گذارند.

وي از جمله اين اثرات مخرب را سوزش و التهابات پوستی، درماتیت، سرطان و واکنشهای حساسیتی پوست ذكر مي‌كند.

صادقيان از ویژگی‌های کرم ضد چروک این شرکت به تغذیه‌کننده سلول‌های پوستی، افزایش استحکام پوست، افزایش تعداد و کیفیت فیبروبلاست‌های درم، رفع افتادگی و افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست صورت، کمک به رفع چروک های سطحی و کاهش چروک های عمیق پوست، تغذیه و محافظت از پوست بدلیل داشتن اسیدهای چرب ضروری موجود در ماده موثره تحریک سنتز پروتئین‌های ساختاری پوست، کلاژن و الاستین اشاره مي‌كند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار