معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: 60 مشاور و مددکار خانواده به‌صورت تخصصی در کمیته امداد استان یزد مشغول فعالیت هستند که بیش از 66 درصد آنان زن و 34 درصد مرد هستند.
کد خبر: ۷۴۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 15 May 2019

«محمدحسین جمال پور» با بیان اهمیت بحث مددکار محوری در کمیته امداد، گفت: 60 مشاور و مددکار خانواده به ‌صورت تخصصی در کمیته امداد استان یزد مشغول فعالیت هستند که بیش از 66 درصد آنان زن و 34 درصد مرد هستند.

وی با بیان این که تمرکز مددکاران این نهاد بر توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت است، افزود: هم‌اکنون به ازای هر مددکار خانواده به ‌طور میانگین 350 پرونده مددجویی وجود دارد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ادامه داد: هدف‌گذاری مددکاران خانواده این نهاد آماده‌سازی ذهن مددجویان تحت حمایت برای ورود به عرصه کار و تلاش و داشتن جامعه‌ای سالم و همچنین تشویق به ازدواج مجدد است.

وی با بیان این که کار مددکاری از ارزش بالایی برخوردار است، افزود: نیازمندانی که برای دریافت خدمات حمایتی به کمیته امداد مراجعه می‌کنند، پس از بهره‌مندی از خدمات و مشاوره‌های لازم توسط مددکاران طی مدت‌زمان مشخص توانمند شده و از تحت حمایت خارج می‌شوند.

جمال‌پور در پايان گفت: بسته‌های خدماتی مختلفی برحسب نیاز به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود و رویکرد ارائه این خدمات، توانمندسازی جامعه هدف تحت حمایت و حفظ خانواده‌های نیازمند در مقابل آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت اجتماعی آنان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار