مدیر بزرگترين کشتارگاه صنعتی استان يزد جایگزینی مسیرهای جدید واردات دام از كشورهاي اروپاي شرقي را در قيمت گوشت قرمز موثر دانست.
کد خبر: ۷۴۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ 15 May 2019

«مهدی ناصر بافقی» مدير كشتارگاه صنعتي مهريز در اين باره تصريح كرد: با توجه به تحریم‌های جدید امکان استفاده از مسیر هوایی برای واردات دام زنده از کشورهای اروپایی به شکل قبل وجود ندارد و جایگزینی مسیرهای جدید در جهت تامین دام از این کشورها می‌تواند روی قیمت گوشت قرمز تأثیرگذار باشد.

وی از پيگيري اين واحد كشتارگاهي براي مسیرهای جایگزین تامین دام زنده از اين كشورها ياد كرد و خاطرنشان كرد: اين شرکت قبل‌تر نيز در راستای تنظیم بازار از طريق مجوز و پیشتیبانی سازمان‌های مربوطه اقدام به واردات دام زنده سبک از کشورهای اروپای شرقی به روش هوایی می‌كرد كه با توجه به تحریم‌های جدید آمریکا باید مسیرهای جدیدي با حمايت مسئولان جایگزین شود.

ناصر بافقی با قدرداني از نظارت‌هاي كارشناسان دامپزشکی بر روند كشتار، قرنطینه، نگهداری و بسته‌بندی و همچنين حمل و نقل دام‌ها و فراورده‌های دامي كشتارگاه‌ها، اظهار كرد: دام‌های وارداتي به کشور نه تنها در كشورهاي ارسال كننده بلكه در بدو ورود به كشور دوره‌های قرنطینه را تحت نظارت دامپزشكي مي‌گذرانند و تمام فرايندهاي بهداشتی و واکسیناسیون را طي مي‌كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار