هفتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد قبل از ظهر امروز با حضور آیت الله «محمدرضا ناصری» امام جمعه و «محمدعلي طالبی» استاندار يزد در حسینیه صاحب الزمان محمودآباد یزد یزد افتتاح شد.
کد خبر: ۷۴۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ 16 May 2019

«مجید جوادیان‌زاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در مراسم افتتاح اين نمایشگاه با بیان این که سال گذشته برنامه‌های‌ متنوع قرآنی در استان بزگزار شد، اظهار كرد: حضور بیش از هشت هزار نفر در مسابقات قرآن کریم، جشنواره ملی نقاشی خط آیات، ترویج حفظ جزء سي‌ام و حمایت از چاپ و خرید کتاب‌های قرآنی از عمده فعالیت قرآنی اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی یزد در سال گذشته است.

وي با بیان این که نمایشگاه امسال علوم قرآنی در سه بخش اصلی تشکیل شده است، گفت: ٢٠ غرفه فعالیت‌های قرآنی و اعتقادی در راستای ظرفیت‌های قرآنی استان یزد برپا شده است.

جواديان زاده افزود: در بخش دوم، نمایشگاه کتاب با چهار هزار عنوان در موضوعات مختلف قرآنی و دینی با تخفیف ٥٠ درصد میزبان علاقه‌مندان است.

وي بخش سوم را مربوط به برنامه‌های جنبی اعلام کرد و گفت: در برنامه‌های جنبی مقرر شده كه برنامه‌های متنوعی همچون شب شعر رمضان و گردهمایی بزرگ حافظان و قاریان استان برگزار شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نيز در پایان گفت: هفتمین نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی یزد تا دوم خرداد از ساعت ٢١ تا یک بامداد میزبان علاقه‌مندان است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار