استاندار يزد:
استاندار یزد با اشاره بر توجه فعالان اقتصادی به ایفاء مسئولیت‌های اجتماعی، گفت: بروکراسی اداری در جریان تولید و فعالیت معادن به حداقل خواهد رسید .
کد خبر: ۷۴۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ 16 May 2019

«محمدعلی طالبی» در جریان دیدار با اعضای هیات مدیره خانه معدن و برخی فعالان این حوزه پیرامون هم اندیشی در حل مشکلات و بهره‌برداری مناسب از معادن با تاکید بر مولفه‌های زیست محیطی،مسئولیت اجتماعی و ثروت آفرینی، در سالن زنده یاد حمیدیا صورت گرفت .

وی افزود : معادن غنی و متنوع، ظرفيت بسيار خوبی برای استان است كه در شرايط امروز مي تواند به فرایند توسعه استان کمک کند تا با بهره گیری از مجاری قانونی، علاوه بر ایجاد اشتغال و تولید ثروت، در رونق اقتصادي دولت،تامين اعتبارات مورد نياز و يا جبران خسارت ها نقش آفرینی کند .

استاندار یزد گفت: توجه به مسائل زیست محیطی با هدف ارائه پاسخ مناسب به نسل‌‎هاي آينده موضوعی جدی در حوزه فعالیت‌های معدنی استان است كه خوشبختانه گفتمان موثری از سوی واحدهاي اقتصادي،دستگاه‌های اجرایی و فعالان این عرصه در این خصوص ايجاد شده و امید است مورد توجه تمام بخش‌ها قرار گیرد.

طالبی خاطرنشان کرد: ضروریست نوع رويكرد ما در فرایند توسعه استان، نسبت به آينده به گونه‌ای باشد که علاوه بر بهره‌مندی از منابع موجود، بتوانیم پاسخگوي نیاز نسل‌هاي آتی نيز باشيم .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار