رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردکان گفت : در راستای مبارزه با اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، ۴۰ تن برنج احتکار شده در شهرستان اردکان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۷۴۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 16 May 2019

محمدرضا بهجتی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردکان گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر احتکار برنج در شهرستان اردکان، این موضوع در دستور کار بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده، بازرسان این اداره با همکاری نیروی انتظامی حدود ۴۰ تن برنج احتکار شده به ارزش ۲۶۵ میلیون تومان را در یک انبار کشف کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردکان گفت: ضمن پلمپ این انبار پرونده‌ای توسط این اداره تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

بهجتی از مردم خواست تخلفاتی مانند احتکار، کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور را با شماره تلفن ۱۲۴ به واحد رسیدگی به شکایات و تخلفات اداره صمت گزارش نمایند.

وی در پایان از عموم مردم، اصناف و بازاریان، کلیه واحد‌های ذخیره‌سازی و انبار‌ها درخواست کرد در صورت وجود کالا‌های مشمول اعلام موجودی، ضمن ثبت‌نام در سامانه جامع انبار‌ها به آدرس سایت موجودی خود را ثبت نمایند، زیرا در صورت عدم ثبت الکترونیکی موجودی کالای مشمول در سامانه جامع انبار‌ها ملاک بازرسان احتکار می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار