به مناسبت هفته ارتباطات؛
سرپرست شرکت مخابرات منطقه یزد گفت: در هفته ارتباطات از یکصد و ۱۸ پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری بالغ بر دویست میلیارد ریال بهره برداری می‌شود.
کد خبر: ۷۴۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 18 May 2019

محمدرضا زارع، سرپرست شرکت مخابرات منطقه یزد در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ارتباطات گفت: در هفته ارتباطات از یکصد و ۱۸ پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری بالغ بر دویست و بیست و چهار میلیارد ریال بهره برداری می‌شود.

محمد رضا زارع افزود: پروژه‌های فیبر در منازل، اجرای فیبر نوری بین مراکز، فیبر نوری USO و سوییچ هوشمند از جمله پروژه‌هایی است که در سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست شرکت مخابرات منطقه یزد با اشاره به رتبه دوم استان در سهم بازار تلفن همراه عنوان کرد: مخابرات استان یزد در زمینه‌های نگهداری ارتباطات سیار و شاخص‌های کیفیت، شاخص کیفیت تلفن ثابت و شبکه مخابرات منطقه موفق به کسب رتبه نخست در کشور شده است.

زارع تاکید کرد: تمام روستا‌های با جمعیت بالای ۱۰۰ نفر و در دو هزار و دویست و ۵۴ کیلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی استان و همچنین در ششصد و ۲۳ کیلومتر از مسیر‌های ریلی از پوشش تلفن همراه برخوردار هستند.

سرپرست شرکت مخابرات تعداد مشترکین تلفن همراه با اشاره به رتبه استان در سهم بازار تلفن همراه در سطح کشورخاطر نشان کرد: در حال حاضر یک میلیون و ۴۴۷ هزار مشترک تلفن همراه، پانصد و ۳۲ هزار مشترک تلفن ثابت و ۷۱ هزار مشترک‌ای دی اس ال در استان وجود دارد.

زارع اختلال پیش آمده در کیفیت تلفن همراه در شهرستان یزد را نصب تجهیزات غیر مجاز در قالب تقویت کننده تلفن همراه توسط نصابان غیر مجاز در برخی از ساختمان‌های استان دانست و افزود: سازمان تنظیم مقررات موظف به شناسایی و جمع آوری این تجهیزات است و تاکنون با تعدادی از این تجهیزات غیر مجاز برخورد شده است.

وی با اشاره به شکایت تعدادی از مشترکین مبنی بر توزیع نشدن قبوض تلفن ثابت، گفت: قبوض تمام مشترکین روستایی بالای ۳ هزار تومان و شهری ۵ هزار تومان قبض صادر و به جهت توزیع به اداره پست تحویل می‌شود مشترکین می‌توانند در صورت نرسیدن قبض با مراجه به یکی از دفاتر پیشخوان و اعلام شکایت این مسئله را پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار